Виконавчі органи Херсонської міської ради оголошують конкурс на заміщення вакантної посади:
Головного спеціаліста відділу діловодства Херсонської міської ради.
Кваліфікаційні вимоги: вища освіта не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста) за спеціальністю «Документознавство» чи галуззю знань «Управління та адміністрування», вільне володіння державною мовою, комп’ютером, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ, організацій та закладів незалежно від форми власності не менше 1 року.
Номери телефонів служби персоналу: 49 10 40, 49 55 68
Інформація щодо можливості проходження співбесіди для ознайомлення з посадовими обов’язками та умовами оплати праці щодо вакансії у відділі діловодства міської ради надається начальником відділу діловодства міської ради за телефоном 22 34 74 чи безпосередньо у відділі діловодства міської ради за адресою: 73003, м. Херсон, просп. Ушакова, 37, каб.108.
Документи, що подаються кандидатами:
- заява на ім’я міського голови про участь у конкурсі;
- заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
– копії паспорта, документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію документу про загальну середню освіту, яким підтверджується вивчення української мови як навчального предмета (дисципліни) або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою, виданий Національною комісією зі стандартів державної мови;
- для військовослужбовців або військовозобов’язаних – копія військового квитка чи тимчасового посвідчення, призовників – копія посвідчення про приписку до призовних дільниць, які містять відомості щодо взяття на військовий облік в територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки, чи про перебування на військовому обліку в Службі безпеки України чи Службі зовнішньої розвідки;
- копія трудової книжки (для працюючих – засвідчена кадровою службою установи);
- заява про подання кандидатом декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2021 рік, шляхом заповнення її на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів із дня оголошення конкурсу за адресою: 73003, м. Херсон, просп. Ушакова, 37.