Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м.Херсоні ради

  1. Головна
  2. Соціальна допомога
  3. Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м.Херсоні ради

Електронна адреса: [email protected]

Посилання на вебсайт:  http://www.dniproradakherson.gov.ua/content/socialniy-zakhist-naselennya

Адреса: м. Херсон, вул. Перекопська,166

Дні тиждняГодини прийомуКабінети
Начальник управління
Понеділок     П’ятниця08.15-12.00 13.00-16.00Кабінет 110 35-49-99  
Заступник начальника управління
Вівторок Середа08.15-12.00 08.15-12.00   13.00-16.00Кабінет 211
Відділ обслуговування пільгових категорій громадян
Начальник відділу
  Понеділок Вівторок   П’ятниця  08.30-12.00       13.00-16.00   08.30-12.00  Кабінет 104 51-97-06  
Сектор побутового обслуговування ветеранів війни і праці, інвалідів
Понеділок Вівторок П’ятниця08.30 – 12.00      13.00 – 16.00 08.30-12.00Кабінет 104
Сектор побутового обслуговування ветеранів війни і праці, інвалідів
Понеділок Вівторок П’ятниця08.30 – 12.00      13.00 – 16.00 08.30-12.00Кабінет 104
Сектор персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян
Понеділок Вівторок П’ятниця08.30-12.00         13.00-16.00   08.30-12.00Кабінет 104 35-19-88
Громадська приймальня
Понеділок Вівторок Середа П’ятниця08.00-12.00         13.00-16.00     08.00-12.00         13.00-15.00Кабінет 103 35-44-65  
Відділ допомог, соціальних гарантій та компенсацій
Начальник відділу
Понеділок Вівторок П’ятниця08.00- 12.00 08.00 – 12.00 08.00 – 12.00Кабінет 211
Відділ праці
Начальник відділу
Понеділок Середа08.00-12.00 08.00-12.00  Кабінет 205
Технічна перерва щоденно    10.00-10.15,   15.00-15.15 Четвер – обробка документів, прийом громадян не здійснюється
  1. Відділ праці
  • Підготовка і подання на затвердження ради територіальних програм зайнятості та заходів щодо захищеності різних груп населення від безробіття, організація їхнього виконання, участь у розробці територіальних програм зайнятості населення, що затверджуються Херсонською обласною радою.
  • Організація проведення оплачуваних громадських робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні, а також учнівської та студентської молоді у вільний від занять час на підприємствах, в установах та в організаціях, що належать до комунальної власності, а також за договорами на підприємствах та в організаціях, що належать до інших форм власності.
  • Участь у забезпеченні виконання покарань та адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт, визначення видів безоплатних суспільно корисних робіт для засуджених та порушників, визначення об’єктів, на яких засуджені та порушники відбуватимуть покарання або адміністративне стягнення,  здійснення контролю за виконанням даних робіт.
  • Здійснення контролю за забезпеченням соціального захисту працівників підприємств, установ та організацій усіх форм власності, у тому числі зайнятих на роботах зі шкідливими та небезпечними умовами праці, а також за якістю проведення атестації робочих місць щодо їхньої відповідності нормативно-правовим актам, за наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в шкідливих умовах.
  • Організація інформування населення про потребу в працівниках підприємств, установ та організацій усіх форм власності.
  • Сприяння створенню на підприємствах, в установах та організаціях спеціальних робочих місць для осіб з обмеженою працездатністю, організація їх професійної підготовки, а також погодження ліквідації таких робочих місць.
  • Реєстрація нещасних випадків, за результатами розслідування яких складаються акти за формою НТ.
  • Реєстрація колективних договорів і угод, здійснення контролю за їхнім виконанням.

2. Соціальні допомоги

  1. Вирішення відповідно до законодавства питань про надання пільг і допомоги, пов’язаних з охороною материнства та дитинства.
  2. Встановлення відповідно до законодавства розмірів та порядку виплати щомісячної допомоги особам, які здійснюють догляд за самотніми громадянами, котрі, за висновками медичних закладів, потребують постійного стороннього догляду.
  3. Призначення субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та контроль за їхнім використанням
  4. Вирішення відповідно до законодавства питань щодо призначення допомог малозабезпеченим сім’ям.
  5. Призначення допомоги малозабезпеченим особам згідно із Законом України “Про психіатричну допомогу”.
  6. Призначення допомоги відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам
  7. Призначення і виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом „гроші ходять за дитиною”, а також сплата страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за батьків-вихователів і прийомних батьків
  8.  Призначення і виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі,
  9. Підготовка документів та направлення клопотань про присвоєння Почесного звання „Мати-героїня».
  10. Призначення та виплата  одноразової допомоги особам, яким присвоєно Почесне звання „Мати-героїня”.
  11. Здійснення заходів, пов’язаних із виплатою постраждалим від торгівлі людьми, матеріальної допомоги особам з інвалідністю та непрацюючим особам
  12. Здійснення заходів, пов’язаних із призначенням та виплатою довічної державної стипендії.
  13. Організація роботи, відповідно до чинного законодавства, з внутрішньо переміщеними особами, проведення відповідних виплат.
  14. Формування банку даних (в електронному та паперовому вигляді) одержувачів всіх видів соціальної допомоги та субсидій, збереження та підтримання в належному стані архівних особових справ.
  15. Реалізація пілотного проекту “Монетизація одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”
  16. Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років “муніципальна няня»
  17. Призначення та виплата    тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких        ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості         утримувати дитину або місце проживання їх невідоме
  18. Призначення та виплата  державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю
  19. Призначення та виплата  тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату
  20. Реалізація комплексної послуги «е-малятко» в частині призначення та виплати допомоги при народженні дитини

3. Пільги

  1. Вирішення питань про надання за рахунок коштів місцевих бюджетів ритуальних послуг у зв’язку з похованням визначених законом категорій громадян.
  • Вирішення відповідно до законодавства питань про надання компенсацій і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в інших випадках, передбачених законодавством (крім придбання житла та відшкодування на індивідуальне будівництво, відшкодування підприємствам, організаціям та установам міста витрат, пов’язаних із наданням пільг та компенсацій працюючим громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи).
  • Ведення обліку багатодітних сімей, видача посвідчень.
  • Надання малозабезпеченим верствам населення матеріальної допомоги на поліпшення соціально-побутових умов та лікування за рахунок надходжень бюджетів районних у місті рад.
  • Призначення і виплата державної допомоги на придбання твердого палива і скрапленого газу особам, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства.
  • Здійснення заходів, пов’язаних із забезпеченням виплат з психологічної реабілітації, професійної адаптації, санаторно-курортного оздоровлення учасників АТО/ООС.
  • Формування та забезпечення звірки відомостей студентів (курсантів), які мають право на отримання соціальних стипендій.
  • Здійснення заходів, пов’язаних із оплатою послуг санаторно-курортного лікування учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АС.
  • Здійснення заходів, пов’язаних із придбанням технічних засобів реабілітації особам з інвалідністю, оплатою санаторно-курортного лікування та реабілітаційних послуг дітям з інвалідністю.
  • Здійснення заходів, пов’язаних із виплатою матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової служби.
  • Створення архівної бази особових справ пільговиків та Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги
  • Забезпечення діяльності комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням статусу учасника війни, та інших спірних питань.
  • Ведення особистих справ недієздатних осіб та організація роботи ради опіки та піклування. Видача посвідчень опікунам та піклувальникам
  • Забезпечення діяльності комісії з питань анулювання, знищення посвідчень ветеранів війни і праці, багатодітних родин та пільгових бланків листів, талонів на право одержання проїзних документів (квитків) ветеранам війни.
  • Формування списків-розпоряджень для здійснення виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 Травня
  • Забезпечення введення обліку дітей з інвалідністю та здійснення  реабілітаційних заходів, надання окремим категоріям осіб послуг із комплексної реабілітації (абілітації)
  • Здійснення обліку та видачу направлень учасникам АТО/ООС для проходження курсу психологічно реабілітації.
  • Здійснення виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації.
  • Забезпечення діяльності комісії з розгляду питань, пов’язаних з оглядом технічного стану автомобілів, повернутих органам соціального захисту населення
  • Формування транспортних справ для постановки на облік для забезпечення осіб з інвалідністю пільговими автомобілями та проведення виплати компенсації на бензин, ремонт, техогляд автомобілів та на транспортні послуги, організація роботи повернення або залишення пільгових автомобілів у власність
  • Здійснення обліку та організацію забезпечення відповідних категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, формування Централізованого банку даних з проблем інвалідності
  • Здійснення відшкодування вартості проїзду для особи, яка супроводжувала особу з інвалідністю з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку на санаторне-курортне лікування та виплату компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни.
  • Проведення виплати грошової компенсації вартості проїзду                     до реабілітаційних установ для проходження психологічної реабілітації та назад
  • Призначення виплати компенсації за невикористане санаторно-курортне лікування особам з інвалідністю, особам з інвалідністю внаслідок війни та виплату компенсації за самостійне санаторно-курортне лікування особам                    з інвалідністю, ветеранам війни та ветеранам праці.
  • Ведення обліку та видачу санаторно-курортних путівок для ветеранів війни, осіб з інвалідністю, постраждалих учасників АТО/ООС.
  • Здійснення підготовки документів для оформлення людей похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю до державних інтернатних закладів
  • Організація роботи з питань укладання та формування договорів для забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації
  • Ведення обліку та видачу посвідчень ветеранам війни та ветеранам праці та пільгових бланків листів, талонів на право одержання проїзних документів (квитків) ветеранам війни.
  • Введення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, здійснення призначення та розрахунок розміру пільги на житлово-комунальні послуги
  • Участь у роботі медико-соціальних експертних комісій (МСЕК) щодо соціально-побутової реабілітації та забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

4. Територіальний центр

  1. Забезпечення здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення матеріально-побутових умов життя інвалідів війни та праці, військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, сімей, які втратили годувальника, багатодітних сімей, громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома і влаштування в будинки інвалідів, інвалідів похилого віку, які мають потребу в цьому, дітей, котрі залишилися без батьківського піклування і знаходяться на вихованні сімей громадян.
  2. Організація роботи територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

5. Соціальні інспектори

  1. Контроль за правильністю надання державних соціальних допомог  та використання коштів  Державного бюджету України, спрямованих на надання державних соціальних допомог
  2. Здійснення верифікації на всі види державних соціальних допомог

Положення про Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у місті Херсоні ради

Новини соціальної сфери

Меню
X
X