Звіт заступника міського голови Оксани Рукавішнікової за минулий тиждень

Новини
👁 171

Заступник міського голови Оксана Рукавішнікова звітує про виконану за тиждень роботу.

У рамках  спільної  із головою Херсонської обласної державної адміністрації Сергієм Козирем зустрічі з представниками державної установи «Офіс із залучення та підтримки інвестицій» ознайомилися із напрямами діяльності ДУ «ЮКРЕЙНІНВЕСТ»,  під час якої Оксана Рукавішнікова повідомила про відкритість  Херсонської міської ради до налагодження співробітництва у напрямку залучення інвестицій та акцентувала увагу на нагальних питаннях, вирішення яких потребує залучення інвестицій. Очільник Установи Сергій Цівкач розповів, що ДУ «ЮКРЕЙНІНВЕСТ» є підрозділом секретаріату КМУ та утворена саме з метою залучення іноземних інвестицій в економіку України, вдосконалення її інвестиційного іміджу, а також супроводження інвестиційних проєктів іноземних інвесторів та повідомив, яким чином відбувається співпраця із регіональною владою та бізнесом.

Взято участь у засіданнях постійних комісій міської ради, на яких погоджено низку проєктів рішень міської ради, зокрема, з питань внесення змін до бюджету та виконання  Програми економічного і соціального розвитку м. Херсона на 2019-2021 роки та внесення змін та доповнень до неї.

Організовано роботу  підпорядкованих виконавчих органів з основних питань, зокрема, економічного розвитку:

  • робота над розробкою Стратегії розвитку Херсонської міської територіальної громади до 2030 року. Опрацьовано та підготовлено інформацію про хід виконання плану заходів з розробки проєкту Стратегії розвитку Херсонської міської територіальної громади до 2030 року та розміщено її на офіційному вебсайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів. Проведено роботу з членами робочої групи з розробки Стратегії розвитку Херсонської міської територіальної громади до 2030 року щодо формування підгруп за 6 напрямками розвитку та відповідну інформацію розміщено у месенджері «Telegram». За результатами спільної роботи у рамках проєкту USAID «Демократичне врядування в Східній Україні», якій підтримує розвиток Херсонського ЦНАПу, фахівцями проєкту проведено конкурс на відбір постачальника IT обладнання та вирішується питання щодо створення окремого веб-порталу для ЦНАПу.
  • забезпечено підготовку англійської версії інформації для проведення відкритих торгів на закупівлю департаментом міського господарства послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень та послуги з прибирання та підмітання вулиць.
  • працьовано проєкт Меморандуму про взаєморозуміння між містами Херсон та Ель-Міна (Ліван) у напрямку взаємовигідного співробітництва та обміну досвідом у сферах культури, освіти, мистецтва, охорони здоров’я, туризму та спорту, подальшого розвитку політичних, економічних та соціальних звязків та підготовлено відповідні пропозиції з цього приводу Посольству України в Ліванській Республіці.

Робота по захисту прав споживачів та дотримання правил торгівлі і громадського харчування:

  • спільно зі співробітниками Херсонського районного управління поліції Головного управління Національної поліції у Херсонській області  проводилась робота в напрямку ліквідації та запобігання виникненню стихійної торгівлі по проспекту Святих Кирила та Мефодія, в районі будину 15/2, по Миколаївському шосе (в районі зупинки громадського транспорту «вулиця Залізнична»), по проспекту 200-річчя Херсону та по вулиці Миру. За результатами на правопорушників складено 6 протоколів за статтею 152 «Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою територій населених пунктів» Кодексу України про адміністративні правопорушення, які направлено на розгляд до адміністративної комісії при виконавчому комітеті Херсонської міської ради. Також, здійснено рейд-обстеження щодо здійснення стихійної торгівлі по проспекту 200-річчя Херсону, 32-г. За результатами на власника об’єкту було складено протокол з вилученням овочевої продукції за статтею 160 КУпАП «Торгівля з рук у невстановлених місцях» Кодексу України про адміністративні правопорушення, який направлено на розгляд до Херсонського міського суду Херсонської області.
  • проведено обстеження 12 об’єктів торгівлі та ресторанного господарства з питання дотримання обмежувальних протиепідемічних заходів суб’єктами господарювання, за результатами яких винесено 3 постанови за частиною 2 статті 44-3 КУпАП «Порушення правил щодо карантину людей».
  • під час вищевказаних заходів, з керівниками закладів проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення порушень протиепідемічних заходів на об’єктах торгівлі та сфери послуг (наявності необхідної кількості дезінфікуючих розчинів, дотримання маскового режиму тощо).
  • проведено інформаційну компанію серед сільгоспвиробників, фермерів, суб’єктів господарювання у сфері бджільництва щодо запровадження єдиної платформи GrandExpert, на якій фіксуються всі заплановані обробки полів, а також відзначені місця розташування пасік.

З фінансово-бюджетних питань.

  • з метою закупівлі 30 нових міських автобусів з низьким рівнем підлоги оголошено конкурс з відбору банківської установи для укладання договору фінансового лізингу, інформація про конкурс та умови його проведення опубліковано на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів;
  • здійснено фінансування видатків бюджету Херсонської міської територіальної громади в сумі 1915,9 тис. грн для оплати  капітальних ремонтів павільйонів, покрівлі в закладах дошкільної освіти №38,61, огорожі, покрівлі в закладах загальної середньої освіти №46,53, покрівлі, системи електропостачання та водопроводу в навчально-виховному комплексі №33, приміщень для відкриття додаткових груп в Центрі освіти молоді та дорослих , покрівлі та за робочий проєкт в оздоровчому таборі ім. І.Голубця та для придбання лічильника тепла для закладу загальної середньої освіти №53;
  • у зв’язку з відкриттям дачного сезону розпочалося фінансування пільгових перевезень окремих категорій громадян водним та автомобільним транспортом до дачних ділянок, розташованих у складі територій Білозерської, Голопристанської та Олешківської територіальних громад. За півтори декади квітневих перевезень перевізнику з бюджету компенсовано 276,4 тис. грн.

Робота направлена на  забезпечення ефективності використання коштів міського бюджету та майна громади:

  • підготовлено інформацію стосовно аналізу фінансування управління освіти (закладів дошкільної позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти, інклюзивно-ресурсних центрів № 1, 2, дитячо-юнацьких спортивних шкіл № 3, 6 та методичного кабінету) станом на 01.04.2021 в розрізі бюджетних програм, видів робіт, постачальників та укладених договорів (на 222 аркушах);
  • аналіз ефективності використання майна, фінансових ресурсів та інших активів МКП «Херсонтеплоенерго», здійснено виїзди на склади, де зберігаються основні засоби та демонтоване з котельнь обладнання, які ремонтувались на кошти отримані від Світового банку. Питання, що виникли під час проведення аналізу обговорено з керівництвом підприємства, отримані частково письмові пояснення, обговорені з заступником міського голови.
  • опрацьовувались результати проведеного аналізу ефективності використання майна, фінансових ресурсів та інших активів КНП «Херсонська міська стоматологічна поліклініка».
  • на виконання доручення міського голови № 4-15 від 27.01.2021 проводиться аналіз закупівлі основних засобів медичними підприємствами – опрацьовано три звернення КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім.Карабелеша». З метою підготовки висновку щодо доцільності проведення закупівлі досліджено інформацію щодо обґрунтованості потреби (наявність аналогічного обладнання в лікарні, його фактичний стан, період експлуатації, вимоги щодо обов’язкової наявності медичного обладнання та ін.), проведено аналіз цін на зазначене обладнання,  надані пропозиції щодо зазначення в договорах строків гарантії – з моменту введення в експлуатацію.
  • опрацьовується питання щодо порядку поводження департаментом міського господарства з деревиною, отриманою після видалення.
  • проведено опрацювання інформації щодо  виконання рекомендацій КП ХКТС, обговорено окремі питання щодо рекомендацій з новопризначеним керівником підприємства, готуються відповідні пропозиції міському голові.
  • у рамках проведення на виконання рекомендацій комісії з питань землекористування аналізу виконання міської програми розвитку дорожнього господарства м. Херсона проаналізовано обсяги витрат на капітальні, поточні ремонти доріг за 2016-2020 роки, складено перелік підрядників, визначено обсяги перерахованих їм коштів.

Вам також може сподобатися

У міськраді обговорили заходи до Дня вшанування пам’яті жертв геноциду кримських татар
Заступник міського голови Володимир Пепель звітує про виконану роботу за минулий тиждень

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X