Заступник міського голови Оксана Рукавішнікова звітує про роботу, проведену за період з 29 червня по 2 липня.
Взято участь в обговоренні питань забезпечення ефективної роботи комунальних підприємств міста та доцільності подальшої діяльності деяких підприємств.
З фінансово-бюджетних питань:
- Підготовлено проєкт рішення «Про зміни до бюджету Херсонської міської територіальної громади на 2021 рік».
- Здійснено фінансування видатків бюджету Херсонської міської територіальної громади в сумі 8,3 тис. грн за розробку кошторисної документації та експертизу проєкту «Капітальний ремонт харчоблоку» для закладу загальної середньої освіти №4.
- Профінансовано пільгові перевезення окремих категорій громадян водним, автомобільним та залізничним транспортом на суму 832,4 тис. грн.
- Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.06.2021 №696-р затверджено розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. Бюджету Херсонської міської територіальної громади виділено 1,4 млн грн.
Робота, направлена на забезпечення ефективності використання коштів та майна міської територіальної громади:
- Проведено аналіз ефективності використання майна, фінансових ресурсів та інших активів:
КП «Ритуальна служба м. Херсона»;
КП «Міське дорожнє управління».
- Узгоджено результати аналізу ефективності використання майна, фінансових ресурсів та інших активів МКП «ВУВКГ м. Херсона».
- Здійснено підготовку до проведення аналізу ефективності використання майна, фінансових ресурсів та інших активів:
- КП «Гарантія»;
- КП «Парки Херсона».
- Взято участь у навчальних он-лайн курсах «Дистанційна робота для публічних службовців».
- З метою контролю за ефективністю використання коштів бюджету територіальної громади міста Херсона опрацьовуються матеріали щодо обґрунтованості очікуваної вартості закупівель, що планують оголошувати виконавчі органи, комунальні заклади, установи, підприємства:
- надійшло 15 запитів на суму 7,4 млн грн,
- погоджено 3 запити на суму 835,5 тис. грн,
- повернуто 8 запитів для усунення зауважень, у тому числі:
1 – внаслідок завищення вартості – сума завищення становить 589,4 тис. грн або 16% від початкової очікуваної вартості;
7 – внаслідок відсутності інформації про ціну за одиницю товару/послуги, на підставі чого визначено очікувану вартість (цінові пропозиції, розрахунки, аналіз цін, тощо). Встановлено строки щодо надання інформації з урахуванням зауважень.
У роботі знаходяться 4 запити.
З надання адміністративних послуг:
- Відділом адміністративних послуг видано 327 результатів адміністративних послуг, надано 311 консультацій суб’єктам звернення.
- Розглянуто 271 заяву громадян та суб’єктів господарювання щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
- Забезпечено роботу щодо прийому мешканців міста з питань оформлення довідок за місцем проживання, реєстрації та зняття з реєстрації. Протягом тижня здійснено реєстрацію місця поживання 121 особи, знято з реєстрації місця проживання 246 осіб, видано 378 довідок про реєстрацію місця проживання особи.