Звіт керуючого справами виконавчого комітету Максима Кондратенка щодо виконаної роботи упродовж тижня

Новини
👁 317

Керуючий справами виконавчого комітету Херсонської міської ради Максим Кондратенко звітує про роботу, проведену з 19.07.2021 до 23.07.2021

Відділом звернень прийнято та опрацьовано 116 звернень громадян, проконтрольовано стан виконання повноту та якість підготовлених відповідей на 77 звернень, з них 34 мали позитивне вирішення. За результатами розгляду звернень громадян:

– відновлено зовнішнє освітлення по вул. Московській, від будинку № 75 до будинку № 79;

– за заявою батьків до навчально-виховного комплексу № 48 Херсонської міської ради зараховано дитину з інвалідністю з дитинства на індивідуальну форму навчання;

– 14 заявникам надано матеріальну допомогу на лікування;

– 13 власникам індивідуальних житлових будинків погоджено акт  зовнішніх меж земельної ділянки для подальшого виготовлення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.

Працівниками відділу опрацьовано та проконтрольовано виконання  9 запитів на публічну інформацію.

Відділом організаційного забезпечення міської ради організовано  проведення чергового засідання виконкому 21.07.2021, на якому розглянуто та прийнято 38 проєктів рішень.

Зареєстровано 3 доручення та 8 розпоряджень з основної діяльності міського голови з питань:

– скликання 21.07.2021 чергового засідання виконавчого комітету Херсонської міської ради;

         – проведення аналізу ефективності використання майна, фінансових ресурсів та інших активів комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. О.С. Лучанського»;

         – затвердження оновленого складу  робочих груп з питань легалізації оплати праці та зайнятості населення;

         – вдосконалення роботи управління містобудування та архітектури департаменту містобудування, архітектури та земельних ресурсів міської ради;

         – надання адресної грошової допомоги громадянам.

Департаментом розвитку об’єктів комунальної власності територіальної громади:

  • забезпечено підготовку документів з укладання договорів оренди 16 об’єктів комунальної власності міської територіальної громади (передача в  оренду без  проведення  аукціону в ЕТС «Прозоро. Продажі»);
  • підготовлено документацію та подано на реєстрацію (перереєстрацію) 6 об’єктів комунальної власності у зв’язку із об’єднанням територіальних громад у м. Херсоні.

Архівним відділом прийнято та опрацьовано 11 звернень громадян про підтвердження трудового стажу та заробітну плату, 12 – з майнових та земельних питань. Проінформовано 5 запитувачів про місцезнаходження документів з кадрових питань ліквідованих установ, організацій та підприємств міста.

Відділом координації публічних закупівель оголошено тендер для потреб:

– Управління культури Херсонської міської ради на закупівлю послуг з організації виставок, ярмарок і конгресів;

– Департаменту міського господарства на закупівлю робіт з капітального ремонту з відновлення елементів благоустрою скверу «Потьомкінський» в м. Херсоні.

Розглянуто та підготовлено рекомендації по тендерних документаціях на закупівлю:

– медичного обладнання та виробів медичного призначення на потребу КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. О.С. Лучанського» Херсонської міської ради;

– послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами на потребу МКП «Гарантія» Херсонської міської ради.

Управлінням з питань персоналу міської ради здійснено:

– опрацювання70 заяв з кадрових питань, підготовку 57 проєктів розпоряджень міського голови з особового складу, про відпустки, відрядження та з інших питань персоналу, проходження служби;

– підготовку 142 завірених копій документів для долучення до запитів чи для передання у роботу бухгалтерським службам виконавчих органів міської ради, до комунальних підприємств, установ та закладів Херсонської міської територіальної громади;

– організацію проведення перевірки осіб, які призначаються на посади посадових осіб виконавчих органів міської ради відповідно до Закону України «Про очищення влади» та підготовки відповідних документів щодо цього;

– підготовку та направлення 15 повідомлень до уповноважених органів стосовно змін персоналу у виконавчих органах міської ради, покладання обов’язків тимчасово відсутніх керівників, зміни облікових даних військовозобов’язаних працівників виконавчих органів міської ради.

Вам також може сподобатися

Заступник міського голови Оксана Рукавішнікова звітує про роботу, проведену за тиждень
Заступник міського голови Олександр Лук’яненко звітує про роботу, проведену за тиждень

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X