Звіт керуючого справами Максима Кондратенка про проведену роботу за минулий тиждень

Новини
👁 176

За звітний період виконавчими органами міської ради, підпорядкованими керуючому справами виконавчого комітету міської ради, проведено наступну роботу.

Відділом адміністративних послуг зареєстровано 321 заяву на отримання адміністративної послуги та видано 314 результатів розгляду попередньо поданих заяв, надано понад 1000 консультацій суб’єктам звернення.

Забезпечено належну роботу щодо прийому мешканців міста з питань оформлення довідок за місцем проживання, реєстрації, зняття з реєстрації та про склад сім`ї Так, відділом реєстрації місця проживання фізичних осіб міської ради протягом звітного періоду здійснено реєстрацію місця поживання 97 особам, знято з реєстрації місця проживання 97 осіб; видано 128 довідок про реєстрацію місця проживання особи; підготовлено та направлено 514 довідок та інформаційних відомостей на запити правоохоронних органів, судів, адвокатів, нотаріусів тощо.

Відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців проведено 175 реєстраційних дій та надано 160 відомостей з Єдиного державного реєстру. Державними реєстраторами було прийнято та опрацьовано 103 електронних заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Розглянуто 115 заяв громадян та суб’єктів господарювання щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

На офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів:

– розміщено 38 матеріалів щодо результатів засідань постійних комісій, робочих нарад тощо з урахуванням плану роботи;

– підготовлено інформацію про основні події в місті, матеріали щодо яких  опубліковано в друкованому виданні «Гривна. СВ»; «Гривня» та «Новий день»;

Зареєстровано 3 доручення, 12 розпоряджень з основної діяльності, 10 – з питань діяльності виконавчих органів міської ради, виданих міським головою.

Архівним відділом прийнято та опрацьовано 5 звернень громадян про підтвердження трудового стажу та заробітну плату, 3 – з майнових та земельних питань. Активно проводилась робота з надання консультацій щодо процесу упорядкування документації реорганізованих селищних рад для подальшої передачі на зберігання до архівної установи.

Відділом координації публічних закупівель опрацьовано і погоджено             5 річних планів закупівель та 7 проєктів договорів, на закупівлю товарів, робіт та послуг за рахунок коштів місцевих бюджетів, що були подані підприємствами, установами та організаціями, що належать до комунальної власності територіальної громади; в електронній системі закупівель було оприлюднено         9  звітів про договори про закупівлю, укладені без використання електронної системи закупівель, та 9 відповіднихдоговорів про закупівлю тощо; оголошено 5тендерів на закупівлю для потреб підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності міської територіальної громади та проведено 1 засідання тендерного комітету виконавчого комітету міської ради.

З метою забезпечення проходження служби в органах місцевого самоврядування підготовлено 11 розпоряджень міського голови з особового складу. Забезпечено належне функціонування електронної бази даних працівників «Кадри-WEB» у частині внесення відомостей до особових карток працівників виконавчих органів ради.

Опрацьовано 5 заяв з кадрових питань; забезпечено підготовку та проведення складання іспиту кандидатів на заміщення 3 вакантних посад, здійснено перевірку відповідей та підбито підсумки іспитів щодо 12 кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради; проведено конкурсну комісію виконавчих органів Херсонської міської ради щодо відбору кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради.

Проведено роботу щодо формування кадрового резерву; організовано проведення перевірок відповідно до законів України «Про запобігання корупції» в частині проведення спеціальної перевірки та «Про очищення влади»; забезпечено ведення обліку, використання та дотримання графіка відпусток працівниками виконавчих органів міської ради та керівниками комунальних некомерційних підприємств, установ та закладів міської територіальної громади; ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних працівників виконавчих органів міської ради.

Прийнято, зареєстровано та опрацьовано 71 звернення громадян, що надійшли від підприємств, установ та організацій міста.

З метою вирішення порушених у зверненнях питань вжито наступних заходів:

– відновлено зовнішнє освітлення по вул. Севастопольській;

– замінено фотокартку, яка прийшла в неналежний стан, загиблого воїна Куликова В, на кладовищі сел. Геологів;

– 2 власникам індивідуальних житлових будинків погоджено акти зовнішніх меж земельних ділянок для подальшого виготовлення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність;

– 5 заявникам надано матеріальну допомогу на лікування.

Вам також може сподобатися

Інформація щодо міжнародних змагань Warrior Games (Ігри Воїнів).
Херсонводоканал усуває порив магістралі на вул.Лісова, 2

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X