Заступник міського голови Володимир Пепель звітує про виконану роботу за минулий тиждень

Новини
👁 258

Заступник міського голови Володимир Пепель звітує про виконану роботу за минулий тиждень.

  • Департамент міського господарства

 28 квітня  2021 року USAID Проєктом енергетичної безпеки та Міністерством  розвитку громад та територій України проведено Національний круглий стіл  «Розроблення схем теплопостачання  за новою методикою:важливий крок до енергоефективної трансформації населених пунктів України»  У круглому столі взяли участь представники Міністерства  розвитку громад та територій України (Мінрегіону), в тому числі – члени робочої групи з розгляду схем теплопостачання, профільні фахівці  Національної академії наук України, розробники схем теплопостачання, заступник міського голови Володимир Пепель, спеціалісти департаменту міського господарства міської ради та керівники підприємств централізованого теплопостачання м. Херсона.  На круглому столі підняті важливі для нашого міста питання, а саме: щодо основних нововведень методики розроблення схем теплопостачання, переваг нової нормативної бази для схем теплопостачання при модернізації галузі теплопостачання України з точки зору теплокомунального підприємства, пошуку практик та тенденцій.

 Підприємствами, діяльність яких координує департамент міського господарства міської ради, щоденно здійснюються роботи по санітарному очищенню міста, а саме: підмітання тротуарів, очищення зелених зон від сміття, гілля. Окрім того, викошено зелені зони за наступними адресами: Миколаївське шосе, площа Перемоги, площа Корабелів, просп. Ушакова, вул. Небесної Сотні, вул. Перекопська (від просп. Ушакова до  вул. Кременчуцької), міст через річку Кошову, Острівське шосе, площа 200-річчя Херсона, шляхопроводи, вул. Полковника Кедровського, площа Дубинди, вул. Університетська. Розпочато покіс – вул. Є. Патона,  вул. Дорофєєва, просп. 200-річчя Херсона.

На Набережній по просп. Ушакова побілено дерева та бордюри, висаджено троянди та квіти-однорічники.

Виконано прибирання проїзної частини доріг вуличної мережі міста вручну по Миколаївському шосе.

 МКП «Гарантія» пофарбовано лавки, урни та побілено підпірну стіну на Набережній по просп. Ушакова. У Гідропарку відремонтовано волейбольні майданчики, пофарбовано роздягальні та душові кабіни. Продовжено фарбування лавок та урн у парку Слави. Проведено роботи з фарбування пам’ятника Дж. Говарду та покошено територію навколо нього. По місту відловлено 5 безпритульних собак.

КП ЕЗО «Херсонміськсвітло» на Набережній по просп. Ушакова закріплено прожектори біля парусника, помито плафони світильників, відремонтовано 7 світильників. По просп. 200-річчя Херсона,7 усунено обриви проводів. На території Потьомкінського скверу проведені земельні роботи по встановленню двох фундаментів під стійки світильників, встановлено ці стійки та світильники «Капля» (2 шт.), відремонтовано світильники «Шар» у кількості 8 штук, монтаж та підключення стійок. У сквері «Пам’ятний знак» помито світильники «Шар», замінено 4 світильники, замінено 12 LED ламп, пофарбовано стійки. У парку «Херсонська фортеця» відремонтовано 8 світильників та замінено електричних LED ламп у кількості 6 штук. На площі перед ККЗ «Ювілейний» відремонтовано 12 світильників та  замінено 12 LED ламп. У шевченківському парку відремонтовано 4 світильники, замінено 4 LED лампи і 3 штуки вводів.

  КП «Ритуальна служба м. Херсона», готуючись до поминальних днів, прибирають від сміття кладовища сел. Геологів та Комишани, виконується побілка бордюрів, виконується вивіз зібраного сміття (7,3 т), підсипка щебеню у секторі Почесного поховання та секторі АТО.

  КП «Парки Херсона» проведені наступні роботи:

–        Вивезено 163 т сміття з парку Шевченківського (госпдвір та «Зелений театр»).

–        Покошено зелені зони: сквер Потьомкінський, сквер Гімназичний, сквер Пушкіна, сквер ім.. Бараха, частково Шевченківський парк та парк Слави, сквер «Покровський», парк «Херсонська фортеця».

–        Висаджено та виконано полив квітів-однорічників у парку Слави, парках «Херсонська фортеця» та Шевченківському.

–        Продисковано  ґрунт у парку «Херсонська фортеця».

–        Виконано обрізку гілля дерев у Шевченківському парку.

–        Виконано вирівнювання поверхні ґрунту біля пам’ятника Потьомкіну для подальшого висадження квітів.

–        Виконано побілкау дерев у Шевченківському парку.

      Управлінням житлового господарства відкореговано  проєкт рішення:

–  Про затвердження оновленого складу постійно діючої міжвідомчої комісії з розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж центрального опалення і гарячого водопостачання та встановлення індивідуального джерела опалення.

     Прийнято 7 заяв від громадян на відключення квартир від централізованого теплопостачання. Видано 8 рішень постійно діючої комісії стосовно відключень квартир від централізованого теплопостачання.

    Підготовлено 33 листа до голів правління об’єднань співвласників багатоквартирних будинків стосовно закінчення терміну експлуатації ліфтового обладнання та неможливості подальшої його експлуатації. Здійснено 15 виїздів для перевірки санітарного стану прибудинкових територій житлового фонду та перевірки технічного стану житлового фонду,зокрема за такими адресами: вул.Чорноморська,27, вул.І.Кулика,29,135а, вул..Поповича,10,  вул. Залаегерсег,17, вул. О.Шовкуненка,86 та інші.

 Відділом екології  проведено обстеження зелених насаджень за адресами: по вул. Театральній, Соборній, Херсонська фортеця, Миколаївське шосе, 26, Патона, Перекопська, вул. Чайковсько, Антонівка, пров. Янтарний, 2, вул. 10 Східна, 36, Степанівка (72 дерева, в тому числі 14 аварійних дерев оформлено на видалення та 58 дерев на обрізання гілок дерев). Розглянуто 19 заяв фізичних та юридичних осіб.

 Віддіом  енергетики управління енергетики, енергоменеджменту та енергоефекттивности  розроблено  2 проєкта рішення:

   –   Про закріплення за міським комунальним підприємством “Херсонтеплоенерго” на праві господарського віддання майна, що перебуває на його балансовому обліку;

  – Про збільшення статутного капіталу МКП “ВУВКГ м. Херсона” та  затвердження  Статуту в новій редакції.

        Здійснено 2 виїзди:

  Здійснено виїзд спільно із фахівцями МКП “ВУВУКГ м. Херсона” для контрольного зняття показників комерційних вузлів обліку питної води, встановлених на Кіндійському та Антонівському кладовищах

 22.04.2021 посадовими особами департаменту міського господарства міської ради спільно із спеціалістами, управління капітального будівництва міської ради, управління комунальної власності міської ради, міського комунального підприємства “Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона”, у присутності голови правління   ОСББ “Чорноморець-27” КОСТИНИ Д. проведено обстеження підкачувальної насосної станції по вул. Чорноморській, 27.

– Інспекція з контролю за благоустроєм та санітарним станом міста Херсона

На вимогу Інспекції, власником самовільного демонтовано тимчасову споруду, без дозвільних документів по вул. Лавреньова, 9.

Спеціалістами Інспекції надано вимогу власнику фургону причепа щодо самовільного демонтажу зазначеної споруди. Станом на 26.04.2021 року, власник самовільно демонтував фургон причеп та привів територію під тимчасовою спорудою до належного санітарного стану по вул. Філатова, в районі будинку 32.

Спеціалістами Інспекції перевірено суб’єкти господарської діяльності розташованих по вул. Патона  між супермаркетом «Фреш» та «Торгівельним центром» на предмет наявності у них договорів на вивіз твердих побутових відходів та наявність урн. За результатами перевірки всім суб’єктам господарської діяльності надано акти (вимоги) щодо укладання договорів із спеціалізованими організаціями. А також власнику павільйонів надано вимогу щодо ліквідації плит та залишків будівельного сміття розташованих на прилеглій до магазинів території.

Спеціалістами Інспекції надано вимогу рекламному агентству «Світ-інформ»  щодо приведення прилеглої до рекламного засобу територію по вул. Патона  в районі супермаркету «АТБ» до належного санітарного стану. На виконання вимог Інспекції, відповідальними особами ФОП «Світ-інформ», вжито заходи реагування, та приведено прилеглу територію до рекламного засобу. Питання санітарного стану залишається на контролі.

Спеціалістами Інспекції перевірено суб’єкт господарської діяльності, а саме магазин з продажу овочів та фруктів. За результатами перевірки  власником надано договір на вивіз твердих побутових відходів та  зафіксовано відсутність урни. Власнику вказаного магазину надано вимогу терміново встановити  урну.

Спеціалістами Інспекції перевірено законність проведення земельних робіт по вул. Театральна. За результатами перевірки надано ордер на проведення  земельних  робіт із відновленням асфальтного покриття. Роботи проводило комунальне підприємство «Херсонтеплоенерго».

Спеціалістами Інспекції здійснено перевірку зупиночного комплексу по вул. Патона, в районі церкви. За результатами перевірки надано вимогу орендарям щодо укладення договорів на вивіз твердих побутових відходів, також попереджено що у разі ігнорування вимог Інспекції до них будуть вжито заходів адміністративного впливу. Також власнику зупиночного комплексу надано вимогу щодо усунення написів та графіті на зупиночному комплексі.

Спеціалістами Інспекції встановлено власника зупиночного комплексу, та направлено листа щодо реконструкції зупиночного комплексу по вул. Шенгелія, а також щодо приведення до належного санітарного стану прилеглої території. Лист направлено новому власнику підприємства до м. Львів, робота у цьому напрямку триває.

Головою правління ОСББ «Червень» розпочато заходи із приведення прибудинкової території до належного санітарного стану.

За результатами виїзної перевірки, спеціалістами Інспекції, надано  вимогу відповідальній особі загальноосвітнього навчально-виховного  комплексу №11 Херсонської міської ради, щодо негайного наведення чистоти і порядку на прилеглій території по вул. Робоча, 205, а саме ліквідувати стихійне звалище, скупчення гілля та побутового сміття. Крім того з відповідальною особою навчального закладу проведено попереджувальну–роз’яснювальну роботу та попереджено про адміністративну відповідальність за не виконання вимог Інспекції.

Спеціалістами Інспекції перевірено законність проведення земельних робіт по проспекту Будівельників, 8. За результатами перевірки відповідальними особами надано дозвільні документи на проведення  земельних робіт по влаштуванню тротуарної плитки, без зміни геометричної форми тротуару.

  • Управління комунального господарства
  1. Забезпечується дотримання процедури проходження проєкту регуляторного акта – рішення міської ради «Про встановлення на території Херсонської міської територіальної громади ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», а саме:
  2. 28.04.2021 проведені громадські слухання проєкту регуляторного акта. Були присутні 28 осіб. Управлінням опрацьовуються надані пропозиції. За підсумками обговорення рекомендовано проєкт рішення міської ради прийняти за основу та рекомендувати до розгляду на пленарному засіданні сесії міської ради.
  3. Забезпечено реєстрацію права власності за громадою на 3 об’єкти нерухомості , а саме захисну споруду цивільного захисту у парку Херсонська фортеця, насосну станцію з підкачки холодної води по вул. Церковній, які були передані судом до комунальної власності громади як безхазяйне майно.
  4. Відповідно до рішення міської ради від 11.12.2020 №10 «Про реорганізацію сільських, селищних рад (розформованих територіальних громад) шляхом приєднання до Херсонської міської ради» забезпечено реєстрацію права власності за громадою на будівлі фельдшерського акушерського пункту у смт. Антонівка по вул. Дніпровська, 2-а.
  5. З метою впорядкування обліку майна, розташованого на територіях реорганізованих сільських, селищних рад сформовано та надано на реєстрацію права власності за громадою пакети документів на 4 об’єкти нерухомості (нежитлові приміщення) .
  6. Прийнято участь у роботі комісії з обстеження споруд по пров. Проточному та робочій групі з інвентаризації спортивних об’єктів.
  7. Проведено роботу з суб’єктами оціночної діяльності, які визнані переможцями за результатами електронного аукціону, стосовно оцінки 17 нежитлових приміщень в житлових будинках, які списані з балансового обліку департаменту ЖКГ, з метою визначення їх балансової вартості.
  8. Велась робота з орендарями, які орендують приміщення переданих до комунальної власності міської територіальної громади сільських, селищних рад. За результатами укладено 2 додаткових договору до договорів оренди.
  9. Проведено конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені до проведення незалежної оцінки майна.
  10. Проведено обстеження  4 орендованих об’єктів щодо їх цільового використання та фізичного стану.
  11. Велась робота з підготовки 4 об’єктів комунальної власності міської територіальної громади для передачі в оренду в ЕТС «Прозоро. Продажі».
  12. Велась робота з орендарями стосовно страхування орендованого майна.
  13. Підготовлено проект рішення міської ради  «Про включення об’єктів комунальної власності міської територіальної громади до Переліку ІІ типу».
  14. Забезпечено представництво інтересів управління комунальної власності у 5 судових спорах шляхом участі представника у судовому засіданні та підготовки відповідних  процесуальних документів.
  • КМ “Міське дорожнє управління”

Вам також може сподобатися

Звіт заступника міського голови Оксани Рукавішнікової за минулий тиждень
Ігор Колихаєв: «Ремонт ям на дорогах – за рахунок підрядників!»

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X