Заступник міського голови Оксана Рукавішнікова звітує про виконану роботу з 12 по 15 квітня

Новини
👁 189

Заступник міського голови Оксана Рукавішнікова звітує про виконану роботу з 12 по 15 квітня.

Так, організовано роботу  підпорядкованих виконавчих органів з питань:

1. 15 квітня проведено онлайн зустріч з командою проєкту «Демократичне врядування у Східній Україні» агентства США з міжнародного розвитку (USAID), у ході якої представлені члени команди, які будуть супроводжувати реалізацію проєкту в Херсоні за погодженням головного офісу Програми у Вашингтоні (США).

Реалізація проєкту проходитиме у 2 етапи.

Перший етап передбачає фінансову підтримку донором розробки окремого сайту для Центру надання адміністративних послуг, придбання серверу, меблів та 4-х мобільних боксів для надання адміністративних послуг на виїзді.

У рамках Проєкту також планується проведення дворівневих соціологічних досліджень – «до» та «після» створення ЦНАПу, що дозволить виявити зміни свідомості населення та наближення якості надання адміністративних послуг до міжнародних стандартів.

Кожен крок реалізації Проєкту висвітлюватиметься у ЗМІ міжнародного рівня, які будуть визначені шляхом проведення тендерних процедур за міжнародними правилами.

Під час візиту команди Проєкту до міста Херсона 15 березня було оглянуто приміщення будівлі кінотеатру «Іскра», яке може бути перебудоване під Мультицентр (на кшталт Єдиного центру надання адміністративних послуг).

За ініціативою управління економічного розвитку на сесії міської ради планують розглянути питання включення до Переліку об’єктів, на яких доручається управлінню капітального будівництва міської ради виступати замовником та виконувати роботи з будівництва, реконструкції та капітального ремонту в 2021 році, розробки проєктно-кошторисної документації на наступні об’єкти:

– капітальний ремонт ганку із влаштуванням підйомного механізму будівлі Центру надання адміністративних послуг по вул. Преображенській;

– реконструкція будівлі кінотеатру «Іскра» під Центр надання адміністративних послуг по вул. Стрітенській, 13.

Також будуть визначені експерти, які займатимуться експертизою проєктування Мультицентру та розроблятимуть зонінг будівлі, яка відповідатиме всім міжнародним стандартам.

2. Здійснено ще один крок для забезпечення наповнення дохідної частин  бюджету Херсонської міської територіальної громади – ініційовано проведення  міських громадських слухань (обговорень) проєктів регуляторних актів – рішень міської ради актів щодо встановлення ставок податків та зборів:

– «Про встановлення земельного податку на території Херсонської міської територіальної громади» та «Про встановлення орендної плати на території Херсонської міської територіальної громади» – 28 квітня  о 13:00 у великому залі будівлі Херсонської міської ради (просп. Ушакова, 37);

  – «Про встановлення на території Херсонської міської територіальної громади ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» – 28 квітня о 15:00 у великому залі будівлі Херсонської міської ради (проспект Ушакова, 37).

3. Спільно з Міністерством закордонних справ України відпрацьовується питання щодо процедури поновлення Угоди про побратимство, торговельно-економічне, науково-технічне і культурне співробітництво з громадою міста Шумен (Республіка Болгарія), яке планується присвятити 60-річчю встановлення побратимських відносин між містами у 2022 році.

Попередня Угода підписана у 1962 році, ще за часів Радянського Союзу. Саме в ті роки один із нових мікрорайонів Херсона був названий на честь болгарського міста-побратима Шумена, в розробці проєкту будівництва якого брали участь шуменські архітектори. На його території, знову ж по болгарському проєкту, був побудований кінотеатр «Шумен», а в кінці 1980-х з’явився магазин з такою ж назвою. Частина вулиць Шуменського мікрорайону отримала імена на честь письменників і суспільно-політичних лідерів Народної Республіки Болгарії. У свою чергу в болгарському місті Шумен з’явилися мікрорайон Херсонський і кінотеатр «Херсон».

Робота по захисту прав споживачів та дотримання правил торгівлі і громадського харчування:

4. За зверненням підприємців міста організовано рейд – обстеження щодо здійснення стихійної торгівлі на проїзній частині дороги по вул. Миру. Складено 3 протоколи за статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.До відома – штрафні санкції за статтею152 КУпАП від 340 грн. до 1700 грн.

 5.На виконання розпорядження міського голови від 19.01.2021 №15р  управлінням споживчого ринку щоденноздійснюється моніторинг стану організації харчування у 134 закладах освіти, засновником яких є Херсонська міська рада.

У результаті проведеної роботи із керівниками закладів харчування дітей в закладах освіти, висвітлюється на їх вебсайтах меню та собівартість страв у ньому, фото готових страв, витримується двотижневе перспективне меню з осучасненим асортиментом страв (з урахуванням збільшення вартості харчування відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради від 24.02.2021 № 61), в раціоні харчування дітей збільшилась кількість фруктів та овочевої продукції.

За період моніторингу спостерігається зменшення кількості скарг, що надходять від мешканців міста та батьків на гарячу лінію міського голови з харчування «Маленьких херсонців», урядову гарячу лінію Херсонської обласної державної адміністрації та наофіційний вебсайт управління освіти міської ради.

З фінансово-бюджетних питань:

6.Підготовлено проєкти рішень виконкому та міської ради «Про зміни до бюджету Херсонської територіальної громади на 2021 рік» до розгляду на позачергових засіданнях виконкому та міської ради, доопрацювання проєкту рішення виконкому «Про попередній розгляд рішення міської ради «Про зміни до бюджету Херсонської територіальної громади на 2021 рік» за результатами засідання виконкому.

7. Проведено консультації з Міністерством фінансів України щодо заповнення форм розрахунків при здійсненні місцевих запозичень, для погодження здійснення Херсонською міською радою запозичення шляхом залучення кредиту від міжнародної фінансової організації – Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО) для реалізації проєкту «Енергоефективність у громадських будівлях та вуличному освітленні міста Херсона».

8. Підготовлено та направлено до Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі прогнозні розрахунки дохідної частини бюджету міськоїтериторіальної громади на 2022-2024 роки. Отримані показники від Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі. Здійснено попередні розрахунки загального обсягу місцевого боргу та гарантованого територіальною громадою міста боргу (прогноз станом на кінець бюджетного періоду) з урахуванням наданої гарантії ЄБРР під кредит МКП «Херсонелектротранс» та прогнозного запозичення НЕФКО, а також межі загального обсягу місцевого боргу та гарантованого боргу.

Робота направлена на  забезпечення ефективності використання коштів міського бюджету:

9. Проведено аналіз щодо закупівлі пально-мастильних матеріалів на 2021 рік виконавчими органами міської ради – головними розпорядниками бюджетних коштів, комунальними закладами та комунальними підприємствами територіальної громади  пально-мастильних матеріалів(бензин, дизельне паливо, газ).

10. Підготовлено інформацію щодо розподілу бюджетних призначень на придбання товарів, обладнання та інвентарю у 2021 році по закладах дошкільної, загальної середньої освіти, міжшкільному навчально-виховному комбінату, інклюзівно-ресурсних центрах №1 та №2, спортивній школі та методичному кабінету, а також моніторингу цін станом на 12 квітня (50 аркушів).

11. Підготовлено інформацію щодо кількості та вартості продуктів харчування, а також сум укладених договорів в розрізі постачальників в закладах дошкільної освіти, в дошкільних відділеннях навчально-виховних комплексів (по 81 закладу) на 41 аркуші.

12. Підготовлено прогнозний розрахунок доходів комунального підприємства (КП) «Екополіс» у 2021 році від завезених побутових відходів житлових будинків у місті Херсоні.

Надано пропозиції щодо розроблення фінансового плану КП «Екополіс» на 2021 рік із врахування обсягів, встановлених аналізом, винесення його на розгляд постійних комісій міської ради та виконавчого комітету міської ради.

Вам також може сподобатися

Звіт керуючого справами виконавчого комітету міської ради Максима Кондратенка про виконану роботу за тиждень
Звіт радника міського голови Юрія Стельмашенка про проведену з 12 по 16 квітня роботу

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X