Заступник міського голови Оксана Рукавішнікова звітує про роботу, виконану за тиждень

Новини
👁 79

Звіт заступника міського голови Оксани Рукавішнікової щодо проведеної роботи за період з 05 липня по 09 липня 2021 року.

Взято участь у:

– засіданні координаційної ради з питань детінізації та легалізації зайнятості населення, забезпечення податкових надходжень до бюджету Херсонської міської територіальної громади. Заслухано суб’єктів господарювання у яких існує заборгованість по сплаті земельного податку, орендної плати та податку на нерухоме майно до бюджету Херсонської міської територіальної громади станом на 01.06.2021. Визначені строки погашення заборгованості;

– роботі комісії з відбору банківської установи для здійснення місцевих запозичень до бюджету Херсонської міської територіальної громади;

– нараді щодо створення Мультицентру з надання послуг населенню в рамках реалізації проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні».

З фінансово-бюджетних питань

Здійснено фінансування видатків бюджету Херсонської міської територіальної громади в сумі 939,0 тис. грн на:

– капітальний ремонт покрівлі Херсонського Таврійського ліцею мистецтв;

– капітальний ремонт покрівлі Херсонського ясла-садка №38 комбінованого типу з групами інтенсивної педагогічної корекції;

– капітальний ремонт групових приміщень дитячого садка (додаткових груп) Центра освіти молоді та дорослих; 

– капітальний ремонт зовнішньої  каналізаційної мережі централізованої бухгалтерії;

– капітальний ремонт покрівлі Херсонського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа  І-III ступенів» №33;

– експертизу проєкту будівництва «Капітальний ремонт системи вентиляції спортивного залу КЗ «Спортивний комбінат «Кристал».

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 02.07.2021 №552 «Про внесення змін до показників обласного бюджету на 2021 рік» бюджету Херсонської міської територіальної громади спрямовується 1,9 млн грн субвенції з державного бюджету на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей осіб, визначених абзацами 5-8 пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», для осіб з інвалідністю I-II групи, яка настала внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які потребують поліпшення житлових умов. Підготовлено пропозиції міській раді на внесення відповідних змін до показників бюджету Херсонської міської територіальної громади.

Робота, направлена на забезпечення ефективності використання коштів та майна міської територіальної громади

Розпочато аналіз ефективності використання майна, фінансових ресурсів та інших активів: КП «Гарантія»; КП «Парки Херсона».

Узгоджено результати аналізу ефективності використання майна, фінансових ресурсів та інших активів КП «Ритуальна служба м. Херсона» та КП «Міське дорожнє управління». З метою контролю за ефективністю використання коштів бюджету територіальної громади міста Херсона, на виконання розпорядження міського голови, опрацьовано матеріали щодо обґрунтованості очікуваної вартості закупівель, що планують оголошувати виконавчі органи, комунальні заклади, установи, підприємства:

  • надійшло 23 запити на суму 19,1 млн грн,
  • опрацьовано 10 запитів, 
  • погоджено 7 запитів на суму 10,3 млн грн, сума економії в результаті відпрацювання становить 419,7 тис. грн, зокрема:

Управлінням культури заявлена очікувана вартість проведення двох свят на суму 80,0 тис. грн. Після проведення аналізу цін на послуги встановлено завищення вартості на 16,5 тис. грн.

КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є. Карабелеша» заявлена очікувана вартість закупівлі двох видів м’ясних продуктів на суму 195,9 тис. грн. Після усунення зауважень щодо завищення вартості очікувану вартість знижено на 49,3 тис. грн. Очікувану вартість ремонту підлоги в дитячій поліклініці №2 знижено на 8,5 тис. грн – до локального кошторису вартості робіт було включено завищену кількість матеріалів.

Антонівською ЗОШ І-ІІІ ступенів №18 надано проєктно-кошторисну документацію із встановлення пожежної сигналізації загальною вартістю 863,6 тис. грн, погоджено очікувану вартість на суму 518,2 тис. грн – економія становить 345,4 тис. грн.

Повернуті для усунення зауважень – повторно управлінню культури 3 запити внаслідок відсутності інформації про ціну за одиницю товару/послуги, на підставі чого визначено очікувану вартість. Встановлено строки щодо надання інформації з урахуванням зауважень. В роботі знаходиться 21 запит.

З надання адміністративних послуг

Відділом адміністративних послуг видано 327 результатів адміністративних послуг, надано 549 консультацій суб’єктам звернення.

Розглянуто 286 заяв громадян та суб’єктів господарювання щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Забезпечено роботу щодо прийому мешканців міста з питань оформлення довідок за місцем проживання, реєстрації та зняття з реєстрації. Протягом тижня здійснено реєстрацію місця поживання 172 осіб, знято з реєстрації місця проживання 319 осіб, видано 434 довідки про реєстрацію місця проживання особи.

Вам також може сподобатися

Заступник міського голови Олександр Лук’яненко надає звіт про виконану роботу за тиждень
Звіт заступника міського голови Володимира Пепеля про виконану за тиждень роботу

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X