Заступник міського голови Оксана Рукавішнікова звітує про роботу, проведену за тиждень

Новини
👁 77

Заступник міського голови Оксана Рукавішнікова звітує про роботу, проведену за тиждень.

Взято участь у роботі:

– постійної комісії з питань фінансів, планування бюджету, інвестицій, регуляторної політики та соціально-економічного розвитку для розгляду проєктів рішень, які запропоновані до розгляду на черговому пленарному засіданні сесії Херсонської міської ради;

– координаційної ради з підготовки пленарного засідання VІІІ сесії міської ради;

– нарад з питань ефективності використання комунального майна громади, зокрема  обладнання для повірки лічильників води і тепла.

З фінансово-бюджетних питань

Здійснено фінансування видатків бюджету Херсонської міської територіальної громади в сумі 38,0 тис. грн за виготовлення проєктно-кошторисної документації «Капітальний ремонт кабінетів» для Херсонської спеціалізованої школи  I – III  ступеню №24 із поглибленим вивченням математики, фізики, англійської мови, за експертизу проєкту будівництва «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення частини території
КЗ «Спортивний комбінат «Кристал», за технічне обстеження будівлі по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі, приміщень та  внутрішніх інженерних мереж» дизайн-ліцею;

З метою підвищення транспортно-експлуатаційних якостей дорожнього покриття проведено фінансування капітального ремонту доріг в сумі 6,5 млн грн (Бериславське шосе та вул. Вишнева (Блюхера).

Робота, направлена на забезпечення ефективності використання коштів та майна міської територіальної громади

Розпочато аналіз ефективності використання майна, фінансових ресурсів та інших активів КНП «Міська клінічна лікарня ім. Лучанського».

Проводиться опрацювання результатів, узгодження результатів проведених аналізів КП «Гарантія», КП «Парки Херсона», КП «Міське дорожнє управління».

З метою контролю за ефективністю використання коштів бюджету територіальної громади міста Херсона, на виконання розпорядження міського голови, опрацьовано матеріали щодо обґрунтованості очікуваної вартості закупівель, що планують оголошувати виконавчі органи, комунальні заклади, установи, підприємства:

  • надійшло 20 запитів на суму 23,6 млн грн,
  • опрацьовано 24 запити, 
  • погоджено 15 запитів на суму 19,0 млн грн, запропоновано зменшити очікувану вартість на суму  1,3 млн грн.

В роботі знаходиться 20 запитів.

З надання адміністративних послуг

Відділом адміністративних послуг видано 391 результатів адміністративних послуг, надано 315 консультацій суб’єктам звернення. Розглянуто 215 заяви громадян та суб’єктів господарювання щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Забезпечено роботу щодо прийому мешканців міста з питань оформлення довідок за місцем проживання, реєстрації та зняття з реєстрації. Протягом тижня здійснено реєстрацію місця поживання 165 осіб, знято з реєстрації місця проживання
335 осіб, видано 350 довідок про реєстрацію місця проживання особи.

Вам також може сподобатися

Шановні суб’єкти господарювання, не порушуйте карантинні вимоги!
Звіт керуючого справами виконавчого комітету Максима Кондратенка щодо виконаної роботи упродовж тижня

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X