В.о. заступника міського голови Юрій Стельмашенко звітує про роботу, проведену за тиждень

Новини
👁 171

В.о. заступника міського голови Юрій Стельмашенко звітує про роботу, проведену за тиждень.                                                                          

Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку департаменту міського господарства міської ради  виконувалася наступна робота:

До управління протягом тижня на розгляд та опрацювання надійшло  звернень, листів, доручень, депутатських звернень та ін. – 89 (дороги) шт.

Підготовка дозволів на проїзд великовагової та негабаритної техніки – 3 шт;

Підготовка дозволів на проведення земельних робіт – 23 шт;

Перевірка актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), у частині відповідності їх ціноутворенню при виконанні робіт за наступним переліком об’єктів:

  • поточний середній ремонт вул. Університетська;
  • поточний середній ремонт вул. Робочої.

Підготовлено технічне завдання для торгів (технічні, якісні та кількісні характеристики, технічна специфікація предмета закупівлі тощо) за наступним переліком об’єктів:

  • поточний середній ремонт проїжджої частини пров. Островського;
  • поточний середній ремонт проїжджої частини вул. Гірського;
  • поточний середній ремонт проїжджої частини вул. Гірського;
  • поточний середній ремонт проїжджої частини вул. Лавреньова;
  • поточний середній ремонт проїжджої частини вул. Дорофєєва;
  • капітальний ремонт ревізійної камери зливової каналізації К2, розташованої на проїзній частині вул. Колодязної, в районі житлових будинків №№14,16,16А;
  • поточний середній ремонт проїжджої частини вул. Філатова;
  • поточний середній ремонт проїжджої частини вул. 49-ої  Гвардійської Херсонської дивізії.

З метою обстеження вулично-дорожньої мережі взяв участь у виїзних нарадах з питань дорожнього господарства.

Протягом тижня забезпечено щоденний виїзд на маршрути загального користування до 314 одиниць транспорту.

Комунальним підприємством «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради продовжується робота щодо випуску на лінії нових автобусів ATAMAN А092Н6 на міські автобусні маршрути загального користування №№ 3, 4, 5, 6, 14, 17, зокрема здійснюється стажування водіїв автотранспортних засобів, забезпечується розміщення у салонах автобусів необхідної візуальної інформації для пасажирів.

Здійснюється опрацювання звернень та пропозицій мешканців міста стосовно розроблення нової маршрутної мережі міста.

26.07.2021 з 15:00 до 16:40 за участю представників комунальної установи «Диспетчерська служба автоматизованого контролю за роботою транспорту» Херсонської міської ради у формі контролю на лінії здійснено виїзну перевірку роботи міського автобусного маршруту загального користування № 20 «вул. Генерала Алмазова – мкрн Корабел (вул.Шенгелія)(*Гідропарк)» (перевізник – ПП «Корнет-Стиль»), про що складено відповідний акт із зазначенням виявлених порушень та зауважень.

За результатами перевірок даного автоперевізника, враховуючи скарги та звернення громадян стосовно незадовільної його роботи, фахівцями Управління підготовлено звернення до Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки в Херсонській області для проведення позапланової перевірки перевізника в частині дотримання ним вимог законодавства про автомобільний транспорт.

28.07.2021 з 15:00 до 16:30 на кінцевій зупинці на площі імені Павла Дубинди здійснено виїзну перевірку у формі контролю на лінії роботи міського автобусного маршруту загального користування №25 «пл.ім.Павла Дубинди – сел.Молодіжне», під час якої були присутні уповноважені представники комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради. За результатами перевірки складено акт про виявлені порушення та з метою вжиття належних заходів впливу буде направлено звернення до контролюючих органів.

29.07.2021 о 14:00 на кінцевій зупинці «ТЕЦ», враховуючи велику кількість скарг від мешканців міста, заплановано здійснити виїзну перевірку роботи міських автобусних маршрутів загального користування «8 «ТЕЦ – вул. Іллі Кулика – мкрн Корабел (*Гідропарк)» та № 48 «ТЕЦ – мкрн Шуменський».

30.07.2021 о 04:00 за місцем розташування матеріально-технічної бази автоперевізника (вул. Залізнична, 8) заплановано здійснити перевірку у формі контролю на випуску роботи комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс», в ході якої буде проводитися контроль за проходженням транспортних засобів технічного огляду уповноваженою особою підприємства, технічною справністю GPS-приладів, проходженням водіями підприємства медичного огляду, перевірятиметься санітарний стан автобусів та наявність в/на автобусах візуальної інформації для пасажирів.

Вказані перевірки здійснювалися за участі інспекторів Управління патрульної поліції в Херсонській області Департаменту патрульної поліції Національної поліції України, які перевіряли технічний стан автобусів та наявність необхідних документів.

Управлінням маркетингу міста і туризму виконувалася наступна робота:

27.07.2021 участь у роботі робочої групи та профільної постійної комісії міської ради (розглядалися заяви суб’єктів господарювання, які надійшли на розгляд в управління маркетингу міста і туризму про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами).

27.07.2021 зустріч з представниками Асоціації «ТуризмХерсона» з метою налагодження співпраці.

27.07.2021 зустріч з керівництвом БК «ПрофіСтрой» з метою з’ясування законності та роз’яснення порядку розміщення зовнішньої реклами.

28.07.2021 робоча зустріч з розробниками програмного продукту 1:С щодо впровадження та супроводження оновленої версії з внесенням даних по новим тарифам та коефіцієнтам.

28.07.2021 зустріч з управляючим ТЦ «Адмірал» щодо естетичного вигляду будівлі і зменшення рекламного навантаження.

29.07.2021 робоча нарада з операторами рекламного ринку у м. Херсоні спільно з керівництвом КПЕЗО «Херсонміськсвітло» щодо підключення рекламних засобів до електромереж.

За результатами розгляду звернень щодо сприяння у розміщенні соціальної реклами вживалися заходи щодо розповсюдження друкованої продукції соціального спрямування за проєктами:

  • «1033-річчя Хрещення Руси-України»;
  • фестиваль «З країни в Україну», направлений на створення умов для системного і стратегічного розвитку гуманітарної сфери в 11 містах України.

Посадовими особами управління з суб’єктами господарювання − операторам рекламного ринку, оперативно відпрацьовується приведення у належний естетичний стан рекламних конструкцій та їх площин, благоустрою закріплених територій: суб’єктам господарювання направлено 8 приписів щодо неналежного благоустрою та естетичного стану 25 рекламних засобів, 1 припис щодо самостійного демонтажу 2 од. самовільних рекламних засобів.

Юридичний супровід справи у Господарському суді Херсонської області стосовно примусового зобов’язання погашення заборгованості суб’єкта господарювання до місцевого бюджету на суму 289141,33 грн.

Надходження до бюджету за тимчасове користування місцем для розташування рекламного засобу за період 22.07 – 26.07.2021 склали – 98 482,12 грн.

Станом на 26.07.2021 від платників туристичного збору до міського бюджету надійшло 435,45тис.грн.

Опрацьовано 104 заяви суб’єктів господарювання щодо зовнішньої реклами, з них 10 – на продовження, 46 – на переоформлення; укладено 3 договори про тимчасове користування місцем для розташування рекламного засобу; прийнято рішення про надання/відмову у наданні пріоритету на місце розташування 7 рекламних засобів; для ЦНАПу підготовлено 10 повідомлень суб’єктам господарювання; у зв’язку з продовженням терміну дії дозволів через підвищення тарифів перераховано суми за 11 рекламними засобами; підготовлено 11 договорів;проводився прийом та надавалися консультації суб’єктам господарювання.

Крім цього, на виконання рішення міської ради від  26.02.2021 №73, вживаються заходи з ліквідації управління естетики та зовнішньої реклами міської ради та підготовки до здачі в архів документів.

Відділом з питань цивільного захисту міської ради виконувалася наступна робота:

  • 26.07.2021 проведено робочу зустріч з представником міського комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона» щодо ситуації, яка виникла 13.07.2021 внаслідок руйнування склепіння труб каналізаційного колектора по вул. Чорноморській,22 (підготовка документів);
  • 26.07.2021 проведено робочу зустріч з головою ОСББ «КОЛЬЦОВА,41» (об’єднання співвласників багатоквартирного будинку)     щодо незадовільного технічного стану конструктивних елементів (демонтаж конструкцій) житлового будинку по вул. Кольцовій,41;
  • 28.07.2021 проведено робочу зустріч з начальником управління капітального будівництва міської ради щодо оформлення документації, необхідної для вирішення питання виділення коштів з резервного фонду бюджету Херсонської міської територіальної громади на проведення капітального ремонту каналізаційного колектора по вул. Чорноморській (від вул. Університетської до КНС-1), пов’язаного із ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації техногенного характеру;
  • 28.07.2021 взято участь у робочій нараді під головуванням заступника голови Херсонської обласної державної адміністрації НАУМЕНКА Е. з питань дотримання норм санітарного та екологічного законодавства                     ТОВ «Подрібнювач» по вул. Чайковського, 236 (в адмінбудівлі Херсонської обласної державної адміністрації, площа Свободи, 1);
  • 29.07.2021 взято участь у позачерговому засіданні регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Підготовлено матеріали про проходження пожежонебезпечного періоду на території Херсонської області (третє питання порядку денного);
  • 29.07.2021 взято участь у робочій нараді заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради ЛУК’ЯНЕНКА О. щодо оформлення документів на проведення капітального ремонту каналізаційного колектора по вул. Чорноморській (від вул. Університетської до КНС-1), пов’язаного із ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації техногенного характеру;
  • підготовлено повідомлення керівному складу міста, Головному управлінню Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області, Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи Херсонської обласної державної адміністрації про виникнення небезпечної події, яка сталася 28.07.2021 внаслідок нещасного випадку на воді (р. Дніпро, в районі турбази «Лілея» (пров. Трипільський), загинула – 1 особа.  29.07.2021 водолазною групою аварійно-рятувального загіну спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області вилучено з води тіло загиблого чоловіка;
  • організовано заходи спільно з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ОЗОН С» (м. Дніпро) щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури і технічних засобів Херсонської місцевої системи централізованого оповіщення органів місцевого самоврядування, органів управління, сил цивільного захисту, суб’єктів господарювання і населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій;
  • проводилися заходи щодо підтримання в постійній готовності  до дій за призначенням Херсонської місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення органів місцевого самоврядування, органів управління, сил цивільного захисту, підприємств, установ, організацій та населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, створеної на базі центральної диспетчерської служби «1580» відділу з питань цивільного захисту Херсонської міської ради (функціонує у цілодобовому режимі);
  • з 22 до 28 липня 2021 року центральною диспетчерською службою «1580» відділу з питань цивільного захисту Херсонської міської ради здійснено координацію дій чергових (диспетчерських) служб та взаємодію з оперативно-черговими службами Херсонської області з питань організації заходів із запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій і небезпечних подій на території Херсонської міської територіальної громади (відпрацьовано 399 повідомлень та інформацій).

З повагою

Вам також може сподобатися

“Виходь на світло”: херсонським підприємцям до уваги!
У Корабельному районі ліквідовували сміттєзвалища

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X