В.о. заступника міського голови Юрій Стельмашенко звітує про роботу, проведену у період з 09.08 по 12.08

НовиниСоціальна сфера
👁 246

На виконання п.1. окремого доручення № 4-47 від 14.04.2021 року надаю звіт про проведену роботу за тиждень:

Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і звʼязку департаменту міського господарства міської ради  виконувалася наступна робота:

Протягом тижня на розгляд та опрацювання до Управління надійшов 101 документ: звернення, листів, доручень, депутатських звернень та ін. Підготовлено 73 вихідних документа.

Фахівцями Управління:

1.         Підготовлено дозволів на проїзд великовагової та негабаритної техніки: 2шт, дозволів на проведення земельних робіт:  18 шт.

2.         Здійснюється підготовка документів для проведення електронних торгів.

3.         Здійснюється супровід підготовлених раніше рішень міської ради та виконавчого комітету та підготовлено наступні проєкти НПА:

1)        розпоряджень міського голови:

–          «Про створення робочої групи з питань приведення у відповідність до вимог чинних будівельних норм люків оглядових колодязів підземних інженерних мереж»;

–          «Про створення Робочої групи з питань безпеки та організації дорожнього руху на території Херсонської міської територіальної громади»;

–          «Про визнання такими, що втратили чинність, розпоряджень міського голови від 28.01.2019 № 20р, від 30.05.2019 № 118р та від 26.12.2019 № 290 р».

2)        рішень виконавчого комітету міської ради:

–          «Про затвердження відкоригованих планів робіт управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку департаменту міського господарства міської ради на 2021 рік».

3)        рішень міської ради:

–          «Про закріплення на праві господарського відання та зарахування на балансовий облік коммунального підприємства (КП) «Міське дорожнє управління» Херсонської міської ради технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів»;

–          «Про затвердження Статуту комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Херсонської міської ради у новій редакції».

4)        Здійснюється контроль за станом проведення ремонтних робіт на території міста.

5)        Проводиться обробка проектно-кошторисної документації.

6)        Здійснюється підготовка звітної інформації щодо організацій, задіяних у поточному та капітальному ремонтах на території міста.

7)        Проводиться опрацювання скарг мешканців міста.

8)        Проводиться робота з бухгалтерською документацією.

9)        Здійснюються окремі функції служби замовника:

1) перевірка актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) в частині відповідності їх ціноутворенню при виконанні робіт за наступним переліком об’єктів:

˗          поточний середній ремонт вул. Університетська;

˗          поточний середній ремонт  вул. Московської ;

˗          поточний  середній ремонт  проспекту 200-річчя Херсону;

˗          поточний середній ремонт вул. Гімназичної;

˗          поточний середній ремонт проїжджої частини вул. Івана Богуна.

2) погоджено договірні ціни для укладення договору за наступним переліком об’єктів:

˗          капітальний ремонт тротуару біля дитячого садка № 83 по вул. Дорофєєва, 22-а.

3) підготовлено технічне завдання для торгів (технічні, якісні та кількісні характеристики, технічна специфікація предмета закупівлі тощо)  за наступним переліком об’єктів:

˗          поточний середній ремонт проїжджої частини  вул.Соборної.

Фахівцями відділу доріг Управління прийнято участь у 3 виїзних нарадах з питань дорожнього господарства.

Протягом тижня забезпечено щоденний виїзд на маршрути загального користування 276 автобусів та 40 тролейбусів.

Продовжується опрацювання пропозицій громадян щодо формування нової маршрутної мережі, їх аналіз та врахування у робочому проєкті.

Управлінням маркетингу міста і туризму виконувалася наступна робота:

  • 09.08.2021 вжиття заходів із перенесення зупиночного навісу та рекламної конструкції для облаштування зупиночної кишені у районі бази «Холодильник» на площі 200-річчя Херсона.
  • 10-12.08.2021 участь посадової особи управління у промо-турі «Одеса-Миколаїв-Херсон» з метою зміцнення тристоронніх відносин для сприяння активізації внутрішнього туризму у Південному регіоні України та промоції місцевих туристичних дестинацій.
  • Посадовими особами управління з суб’єктами господарювання − операторам рекламного ринку,оперативновідпрацьовується приведення у належний естетичний стан рекламних конструкцій та їх площин, благоустрою закріплених територій: суб’єктам господарювання направлено 13приписів щодо неналежного благоустрою та естетичного стану13 рекламних засобів, 2 приписи щодо самостійного демонтажу 72 од. самовільних рекламних засобів.
  • 11.08.2021 виїзд з метою обстеження законності розташування рекламних засобів по вул. С. Разіна.
  • 11.08.2021 об’їзд рекламних засобів у районі будівництва мостопереходу.
  • Надходження до бюджету за тимчасове користування місцем для розташування рекламного засобу за період 04.08 – 11.08.2021склали – 227 114,50грн.
  • Станом на 09.08.2021 від платників туристичного збору до міського бюджету надійшло 544,54тис.грн.
  • Опрацьовано 4 заяви суб’єктів господарювання: 2 -щодо надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами та 2 – щодо переоформлення дозволу; укладено 8 договорів про тимчасове користування місцем для розташування рекламного засобу; прийнято рішення про надання/відмову у наданні пріоритету на місце розташування 8 рекламних засобів; проведено розрахунки щодо оплати за місце розташування 25 рекламних засобів; для ЦНАПу підготовлено 23 повідомлення суб’єктам господарювання; у зв’язку з продовженням терміну дії дозволів черезпідвищення тарифів перераховано суми за 22рекламними засобами;продовжено термін дії рішень про надання пріоритету на місце розташування 11 рекламних засобів; підготовлено 2 договори щодо 50% оплати за місце розташування рекламних засобів на приватній території;проводився прийом та надавалися консультації суб’єктам господарювання.

Відділом з питань цивільного захисту міської ради виконувалася наступна робота:

  •   09.08.2021 відділом з питань цивільного захисту Херсонської міської ради організовано практичні заходи спільно з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ОЗОН С» (м. Дніпро) щодо експлуатаційно-технічного обслуговування сигнально-гучномовних пристроїв Херсонської місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення на наступних об’єктах (Херсонська гімназія № 3 міської ради, вул. Патона, 15; Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 17 міської ради, с. Степанівка,  вул. Джона Говарда, 63; Херсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 45 міської ради, вул. Академіка Тарле, 12; Херсонська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів № 50 ім. Романа Набєгова міської ради, вул. Кримська, 135; Комишанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 26 міської ради, смт Комишани, вул. Центральна, 60; Херсонський державний аграрно-економічний університет,вул. Стрітенська, 23; Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Херсонській області, вул. Вишнева, 12; 3 державна пожежно-рятувальна частина 1-го державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Херсонській області, вул. Ломоносова, 75; Головне управління ДСНС України у Херсонській області, вул. Молодіжна, 6; адміністративна будівля смт Антонівка, вул. Центральна, 48-а; КНП «Херсонський обласний онкологічний диспансер» обласної ради, шосе В’ячеслава Чорновола,26-б; станція екстреної (швидкої) медичної допомоги м. Херсон КНП «Обласний територіальний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» обласної ради, вул. Ладичука, 148; шуменська котельня МКП «Херсонтеплоенерго» вул. Івана Богуна, 95; КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є.Карабелеша» міської ради, просп. Ушакова, 22/1;
  • 09.08.2021 організовано практичні заходи з монтажу сигнально-гучномовного пристрою Херсонської місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення спільно з фахівцями ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ОЗОН С» (м. Дніпро)  та керівництвом Херсонського районного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області на будівлю 2-ої державної пожежно-рятувальної частини 1-го державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Херсонській області;
  • 11.08.2021 взято участь у засіданні робочої групи з опрацювання питання стосовно передачі державного майна, яке у процесі приватизації не увійшло до статутного капіталу господарських товариств (в адмінбудівлі Херсонської обласної державної адміністрації, площа Свободи, 1);
  • 11.08.2021 взято участь у засіданні позачергової сесії міської ради;
  • 12.08.2021 здійснено виїзд керівництвом відділу з питань цивільного захисту Херсонської міської ради та проведено організаційні заходи спільно з начальником Херсонської обласної комунальної аварійно-рятувальної служби під час ліквідації аварійного дерева по пров. Йосипа Пачоського,68 біля будівлі Херсонського об’єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки (згідно Меморандуму про співпрацю виконавчих органів Херсонської міської ради з Херсонською обласною комунальною аварійно-рятувальною службою;
  • 13.08.2021 взято участь у нараді під головуванням в.о. заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, директора департаменту правової політики та якості Сергія ЦИГАНКА щодо підготовки та відзначення Дня Державного Прапора України, 30-ї річниці незалежності України та Дня пам’яті захисників України, які загинули в боротьби за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України;
  • підготовлено повідомлення керівному складу міста, Головному управлінню Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області, Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи Херсонської обласної державної адміністрації про виникнення небезпечної події, яка сталася 11.08.2021 внаслідок нещасного випадку на воді (р. Кошова, вул. Патона), загинула – 1 особа. 11.08.2021 водолазною групою аварійно-рятувального загіну спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області вилучено з води тіло загиблого чоловіка;
  • проводилися заходи щодо підтримання в постійній готовності до дій за призначенням Херсонської місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення органів місцевого самоврядування, органів управління, сил цивільного захисту, підприємств, установ, організацій та населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, створеної на базі центральної диспетчерської служби «1580» відділу з питань цивільного захисту Херсонської міської ради (функціонує у цілодобовому режимі);
  • з 05 до 11 серпня 2021 року центральною диспетчерською службою «1580» відділу з питань цивільного захисту Херсонської міської ради здійснено координацію дій чергових (диспетчерських) служб та взаємодію з оперативно-черговими службами Херсонської області з питань організації заходів із запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій і небезпечних подій на території Херсонської міської територіальної громади (відпрацьовано 501 повідомлення та інформацій);
  • здійснювалась організація:
  • ведення оперативно-технічної документації штабу з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації місцевого рівня, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19, згідно Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2014 № 1406;
  • виконання протокольних рішень міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій щодо забезпечення виконання карантинних заходів та ходу ліквідації на території Херсонської міської територіальної громади наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації місцевого рівня, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19;
  • виконання розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків  медико-біологічної надзвичайної ситуації місцевого рівня, пов’язаної з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19;
  • виконання протокольних рішень регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій щодо ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 в Херсонській області;
  • з ліквідації наслідків  медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 в Херсонській області.

          Комунальним  підприємством  « Міське  дорожнє  управління» ХМР  за  період  з 06.08.2021 р. – 12.08.2021 р. :

Підп. №Види  виконуваних  робітАдреси  виконуваних робіт 
1.Очищення  прибордюрної  смуги від  нанесеного  грунту  ручним  способом  з  подальшим  його  вивезеннямвул. Тарле, Ворошилова, вул. Ладичука Задіяно 2 одиниці техніки  та  6 робітниківВ роботі вивезено 58,0 тонн  сміття    
2.Зріз грунтуОстрівське шосев роботі
3. Об’їзд  по  місту та очищення  зливової каналізації та дренажів  вул. Дорофєєва вул. Кости Хетагурова  в роботі
3.Ямковий ремонт асфальто- бетонного покриттявул. Макарова вул.Уварова вул.Садова вул.Димитрова  вул.Лісна  вул.Покришева вул.Нестерова  вул.21 Січня  вул.Фрітаун  Острівське шосев роботі
4.Очищення  прибордюрної  смуги від  нанесеного  ґрунту  механізованим  способомвул.Університетська вул.Стрітенська, вул..Олександрівськав роботі

В.о. заступника міського голови

з питань діяльності виконавчих органівради, радник міського голови                  Юрій СТЕЛЬМАШЕНКО

Вам також може сподобатися

Керуючий справами виконкому Максим Кондратенко звітує про роботу за тиждень
У п’ятницю 13-го у Херсоні зіграють 14 весіль

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X