В.о. заступника міського голови Юрій Стельмашенко звітує про проведену за тиждень роботу

Новини
👁 522

В.о. заступника міського голови Юрій Стельмашенко звітує про проведену за тиждень роботу.

1.Проведено робочу нараду з питання ремонту доріг у травні 2021 року, в якій взяв участь Юрій Стельмашенко, управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку, КП “Міське дорожнє управління”, ТОВ «Кайсар ЛТД», ПП «ЄВРОДОРІНВЕСТ”, ТОВ «ЕПОХА».Під час наради була обговорена низка питань стосовно проведення поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, а також ямкового ремонту в процесі експлуатації доріг.

2. Спільно з управлінням транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку було проведено робочу народу, де було відпрацьовано звернення мешканців Херсону щодо незадовільного стану дорожнього покриття. Надано доручення керівнику управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку перевірити наявність проєктної документації на виконання даних ділянок.

3. Управлінням маркетингу міста і туризму міської ради виконувалася наступна робота:

  • 1 червня взято участь у засіданні робочої групи та профільної постійної комісії міської ради.
  • За результатами розгляду звернень щодо сприяння у розміщенні соціальної реклами вживалися заходи щодо розповсюдження друкованої продукції соціального спрямування:

– проєкт щодо інформування населення міста про відкриття Першого Сортувального Центру у м. Херсоні;

– інформаційні матеріали про вступ у заклади вищої освіти, які здійснюють підготовку поліцейських.

  • Суб’єкти господарювання – оператори рекламного ринку сприяють благоустрою міста: приводяться в належний технічний і естетичний стан рекламні конструкції, зачищаються площини і поновлюються фоном, прибирається сміття, розміщується маркування, здійснюється покіс трави.
  • Надходження до бюджету за тимчасове користування місцем для розташування рекламного засобу за період 28 травня – 3 червня склали 156 176,63 грн.
  • Опрацьовано 9 заяв суб’єктів господарювання щодо зовнішньої реклами, укладено 8 договорів про тимчасове користування місцем для розташування рекламного засобу (проведено розрахунок за 18 рекламних конструкцій), прийнято рішення про встановлення/відмову пріоритету на місце розташування 22 рекламних засобів; для ЦНАПу підготовлено 37 повідомлень суб’єктам господарювання; підготовлено 10 договорів, у зв’язку з реорганізацією Антонівської селищної ради, проводився прийом та надавалися консультації  відвідувачам.

Інформація про роботу підрядних організацій за період 31.05.2021 –  04.06.2021 рр.:

АдресаПеріод робітПідрядна організація
1вул. Вишнева31.05- 04.06 – розклінцівка та вирівнювальний шарТОВ “Епоха”
2вул. Генерала Видригана24.05 – виправлення недоліків роботиТОВ “Камелія-1”
  
3вул. Куліша 3, 3а вул.Ракетна по вул.Запорізькій на розі з вул. Єврейською – Очищено  водогасник (по вул. Запорізькій  на розі з вул. Єврейською)
– Проводяться поточні роботи очищення дренажу  та лотків  ( вул. Ракетна)
– проводяться поточні роботи  з очищення  лотка ( вул. М.Куліша, 3,3а
– Очищення  прибордюрної  смуги від  нанесеного  грунту  ручним  способом  з  подальшим  його  вивезенням Острівське  шосе (від Гідропарку  до  пл. Суднобудівників )
КП  « Міське  дорожнє  управління»

Вам також може сподобатися

8 червня у Херсоні перевірятимуть систему оповіщення
На виконкомі міськради розглянули всі питання порядку денного

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X