У КП “Херсонкомунтранссервіс” з’явилася “гаряча лінія”

НовиниСоціальна сфера
👁 501

Нещодавно начальниця Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку Херсонської міської ради Марина Віркун дала доручення перевізнику  зняти з маршруту автобус, на стан якого скаржилися пасажири. Вона подякувала громадськості за інформування і запропонувала херсонців долучитися до контролю за станом маршрутного транспорту.

Своєю чергою, директор комунального підприємства «Херсонкомунтранссервіс» Сергій Кислих ініціював створення «гарячої лінії”, на яку пасажири КП «ХКТС» зможуть телефонувати з пропозиціями, скаргами, зауваженнями щодо роботи водіїв та стану маршрутного транспорту.

Номер телефону «гарячої лінії” КП «ХКТС» 050 00 92 111 міститься у куточку споживача кожної “маршрутки” підприємства.

Гаряча лінія працюватиме з понеділка по п’ятницю з 07:30 до 17:00.

Маршрути КП «Херсонкомунтрансервіс»: №№ 2,3,4,5,6, 10, 14, 17, 22, 24, 25, 28, 33, 42, 51

Телефон «гарячої лінії” стосується роботи тільки комунального підприємства «Херсонкомунтрансервіс»!

Вам також може сподобатися

Херсонці можуть записатися на вакцинацію від Covid-19 на спеціальному сайті
Будинки залишилися без електрики у Таврійському м-ні. Хто винен і що робити: коментар Володимира Пепеля

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X