У Херсоні продовжують працювати над Планом сталої мобільності

Новини
👁 152

23 вересня відбулася друга зустріч представників робочої групи з розробки Плану сталої мобільності Херсона, на якій особливу увагу звернули на безпечне пересування херсонців.

Нагадуємо, що на попередній зустрічі, яка відбулася 26 серпня, представники французької компанії «Egis» презентували робочій групі результати опитування мешканців Херсона щодо їхньої транспортної поведінки, огляд проблематики розвитку транспорту Херсона (https://cutt.ly/UEl0lbO).

Сьогодні, на основі зазначеного опитування, експерт Ірина Бондаренко презентувала один із блоків проєкту Плану сталої мобільності Херсона, у якому визначені сім основних викликів мобільності, що увійдуть до плану розвитку міста.

Серед них – слабка зв’язність територій громади, некомфортний та непередбачуваний громадський транспорт, низька якість пішохідної інфраструктури, рух велосипедним транспортом небезпечний та незрозумілий, наявність великої кількості ДТП з тяжкими наслідками, несистемне планування і проєктування вуличної мережі, а також недостатня кількість висококваліфікованих фахівців у сфері дорожньо-транспортної сфери.

Як зазначає Ірина Бондаренко, місто має рухатися у бік збільшення частки громадського та велосипедного транспорту, зменшуючи таким чином кількість автівок.

За результатами дослідження, яке проводили у Херсоні, 24 % мешканців пересуваються на власному авто, це 240 автівок на 1000 херсонців.  Наразі цифра не критична. До прикладу, у Києві 400 автівок на таку ж саму кількість жителів. Але тенденція до збільшення кількості особистих автомобілів у населення зростає з кожним роком.

Основну увагу робочої групи було зосереджено саме на організації безпечності руху. Для розуміння ситуації транспортної поведінки херсонців, експерт Ігор Могила презентував дослідження з цього питання, які проводилися  компанією «Active Group» у червні цього року.

Як показали дослідження, херсонські водії молоді, їм від 24-50 років, 26 % від загальної кількості водіїв – чоловіки, 19% – жінки. Що цікаво, чоловіки використовують своє авто, аби дістатися роботи частіше, ніж жінки. Пік автомобільного трафіку припадає на 5-6 годин ранку, а ввечері на 21-22 годину. Херсонці, які користуються власним авто, виїздять пізніше, ніж ті, хто обирає громадський транспорт. Питання недостатньої кількості світлофорів турбує більшу кількість пішоходів. Усі опитані ставили безпеку пересування на перше місце.

Також результати досліджень показали, що мешканці Таврійських мікрорайонів генерують левову долю автомобільного трафіку міста,  віддаючи перевагу пересуванню на автомобілях.

Окреме питання стосувалося паркування у Херсоні. Серед основних нарікань херсонців – відсутність достатньої кількості паркувальних місць.

З метою організації безпечного пересування по території Херсонської МТГ досліджені аварійні ділянки, на яких часто відбуваються ДТП з тяжкими і смертельними наслідками, а також визначені місця концентрації ДТП.

Тож, враховуючи дослідження, робоча група працюватиме надалі над розробкою Плану сталої мобільності Херсона.

Нагадуємо, що керівником робочої групи є в.о. заступника міського голови Херсона Юрій Стельмашенко.

З 2020 року Херсонська міська рада працює над розробкою транспортної моделі міста та Плану сталої міської мобільності спільно з французькою компанією «Egis» за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР).

Наразі фахівці компанії Egis і Харківського національного автомобільно-дорожнього університету моніторять транспортні та пасажирські потоки міських маршрутів та тролейбусів. Детальніше дивіться тут.

Вам також може сподобатися

Земельні питання з минулої сесії міськради розглянуть за скороченою процедурою
Лікарня Карабелеша: тут вакцинують, лікують і реабілітують

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X