У Херсоні обрали шлях до покращення естетичного вигляду рекламних носіїв

Новини
👁 215

Сьогодні на зустрічі операторів рекламного ринку із керівництвом управління маркетингу та туризму під головуванням в. о заступника міського голови Юрія Стельмашенка підіймалися питання дотримання естетичного технічного стану рекламних засобів, опор та благоустрою прилеглої території.

Зокрема, обговорили можливість зменшення кількості рекламних носіїв на території міста та важливість переходу на LED- екрани.

Було зауважено, що місто перенасичене різними рекламними носіями, настав час це змінювати.

Юрій Стельмашенко наголосив, що херсонський ринок рекламних послуг працюватиме в законному полі, правила будуть однаковими для всіх учасників. Він також зауважив, що місту важливо поповнювати бюджет, але важливо й покращувати його зовнішній вигляд, тому рекламні засоби мають бути естетичними.


На зустрічі також йшлося про своєчасну оплату за договорами та співпрацю щодо розміщення соціальної реклами (отримання знижок на її розміщення при умові відсутності боргів).


Серед іншого було зауважено, що у разі недотримання виконання вимог, на суб’єктів господарювання скрадатимуться адміністративні протоколи, а за відсутності реагування на них – готуватиметься рішення щодо скасування дозволів та демонтаж рекламних засобів.


«Ми готові до діалогу та співпраці, пропоную разом робити Херсон привабливішим», – зазначила начальник управління маркетингу та туризму Наталія Литвиненко та запропонувала подібні зустрічі зробити регулярними.


А Юрій Стельмашенко запевнив, що зі свого боку оперативно реагуватиме на звернення підприємців.

Вам також може сподобатися

У херсонські школи надходять підручники
На оздоровлення дітей з інвалідністю надано майже 1 млн грн із міського бюджету

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X