У Херсоні на вільних рекламних конструкціях планують розмістити соціальну рекламу.
Сьогодні, 14 вересня, відповідне рішення прийнято постійною комісією з питань архітектури, містобудування, естетики, реклами та охорони історичного середовища.
Як вважає депутат міської ради Олександр Ложичев, місту від такого рішення буде користь, адже наразі зміни відбуваються у кожній сфері життя, і херсонці мають про них знати.
Зокрема, під керівництвом головного архітектора міста Ігоря Юрчака розробляється архітектурний план Херсона, ведеться робота з моделювання зовнішнього вигляду тимчасових споруд, аби вони гармоніювали з новою концепцією міста й не псували його зовнішнього вигляду.
Загалом «архітектурна» комісія розглянула 5 питань порядку денного.
Серед них – попередній розгляд заяв щодо надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, розгляд проєктів рішень виконкому щодо погодження встановлення рекламних конструкцій, розгляд заяв та клопотань про надання дозволів на розміщення ТС або внесення змін до паспортів їх прив’язки.
Дозволи на встановлення нових великогабаритних рекламних конструкцій комісія не надавала, у зв’язку з дією мораторію на їхнє розміщення. На усі інші види реклами, у більшості випадків, комісія приймала позивні рішення.
Серед іншого, депутати підтримали пропозицію Олександра Ложичева щодо збільшення терміну надання дозволів на розміщення LED-екранів – не на рік, як було попередньо, а на 5 років, адже повна окупність відповідного виду рекламної конструкції наступає лише через 3 роки.
Детальніше про засідання постійної комісії з питань архітектури, містобудування, естетики, реклами та охорони історичного середовища дивіться у коментарі депутата Херсонської міської ради Олександра Ложичева.