У Дніпровському  управлінні соцзахисту підбили підсумки роботи минулого року

НовиниНовини ОТГ
👁 72

За традицією кожного року, на початку лютого, у виконавчих органах Дніпровської районної у місті ради підводять підсумки роботи за минулий рік.

17 лютого начальник управління праці та соціального захисту населення Оксана Васильєва  провела підсумкову нараду за участю керівників структурних підрозділів  управління. На цей виконавчий орган районної у місті ради, його працівників державою та Херсонської міською радою покладено повноваження у сфері соціального захисту населення Дніпровського району, а саме – здійснення широкого спектру заходів реалізації державної політики у сфері підтримки вразливих груп херсонців.

Станом на початок 2022 року на обліку в УПСЗН перебуває 15894 особи, віднесених до пільгових категорій: 136 осіб з інвалідністю внаслідок війни, 6118 дітей війни, 1049 учасників бойових дій, 4352 ветерани праці, 1492 осіб з інвалідністю, 251 постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, 623 багатодітних сім’ї, в яких виховуються 2073 дитини, 3744 отримувачів пільг на оплату ЖКП. За одноразовою натуральною допомогою «Пакунок малюка» до Управління звернулися 586 батьків новонароджених малюків.

Щодо цих категорій громадян  спеціалістами УПСЗН виконано 16370 заходів різної складності і тривалості процесу, на особистому прийомі керівниками та спеціалістами відділу пільгових категорій громадян прийнято 4452 особи, що отримують або претендують на отримання пільг держави.

Різні види державної соціальної допомоги отримують 17312 громадян, 6294 з них отримують субсидію держави на оплату ЖКП. Під час опрацювання  заяв громадян на призначення будь-якого виду державної соцальної допомоги, що надійшли протягом року, спеціалістами Управління складено 709 актів обстеження умов проживання заявників, зроблено 11 тисяч офіційних запитів до усіх видів державних реєстрів. Через надання заявниками неправдивих відомостей до державного бюджету повернуто 1 млн.44 тис.грн.

Протягом звітного року спеціалістами Управління забезпечено повний цикл відпрацювання звернень громадян від прийняття  та обробки документів – до виплат на загальну суму 237 млн.626,7 тис. грн., в тому числі  по субсидіях та пільгах на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання твердого палива та скрапленого газу  у грошовій готівковій формі на суму 75 млн. 217  тис. грн.

Підводячи підсумки роботи, керівниця Управління Оксана Васильєва зазначила, що за кожною наведеною цифрою стоять долі конкретних людей, на захист та забезпечення законних прав і інтересів яких була спрямована робота колективу. Незважаючи на непрості  умови роботи, викликані ускладненням епідеміологічної ситуації через COVID-19, особисті хвороби працівників, кадрові зміни тощо, колектив виконавчого органу жодного дня не припиняв прийом громадян, опрацювання їх звернень і виконав завдання, визначені державою та міською радою.

Вам також може сподобатися

Весняний призов розпочнеться з 1 квітня
У Херсонській міськраді презентували сервіс «УкрСкарга»

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X