У Департаменті економіки та інвестицій не має вихідних, адже позитивні зміни не чекають

НовиниСоціальна сфера

Позитивні зміни не чекатимуть, тому ключові процеси не мають вихідних.

“Наразі в роботі Департаменту економіки та інвестицій саме такий етап, адже ми працюємо над формуванням Стратегії розвитку Херсонської громади до 2030 року”, – пояснює директорка департаменту Ірина Ніколаєва.

Сьогодні міська рада перейшла до розробки комунікаційної кампанії з написання Стратегії. Саме комунікаційна складова виступає одним з ключових елементів цього процесу, адже дозволяє оперативно інформувати громаду та отримувати зворотний зв’язок.

Так має відбуватися процес управління містом у громадянському суспільстві – коли рішення приймаються не за зачиненими дверима кабінетів, а представниками муніципалітету й громади у відкритому діалозі.

Як це відбуватиметься, через які канали зв’язку та в який спосіб, обговорили на зустрічі з експертами. Зокрема до брейншторму долучилася Вероніка Кобзиста – медіа-консультант державних проєктів і політичних лідерів, засновниця консалтингової агенції «9.Department».

Тож комунікаційна стратегія будуватиметься наступним чином:

  • інформаційні відділи міської ради й місцеві ЗМІ інформуватимуть херсонців про перебіг стратегічного планування, проміжні напрацювання та кінцеві результати
  • за допомогою порталів міста,
  • через пресслужби,
  • через соцмережі.

Доки триває розробка профілю громади, у департаменті запрошують залишати коментарі й побажання щодо її розвитку.


Вам також може сподобатися

У внутрішньому дворі міськради Херсона організували “Мистецький квартал”
“Міські програми мають задовольняти нагальні потреби громади, а не припадати на полиці пилом”, – Ірина Ніколаєва

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X