Цілодобова гаряча лінія міського голови: перші підсумки роботи

Новини
👁 200

Секретар Херсонської міської ради Галина Лугова розповіла про роботу цілодобової гарячої лінії міського голови Ігоря Колихаєва за чотири дні.

Мета створення гарячої лінії – контроль за тим, що відбувається у місті не лише через органи виконавчої влади, а й безпосередньо за допомогою мешканців Херсонської МТГ.

«Краще за мешканців ніхто не знає, що похвилинно відбувається у місті», – відзначає Галина Лугова.

За словами секретаря міської ради, ранок міського голови починається з ознайомлення з повідомленнями, що надійшли під час дзвінків, після чого їх передають до виконавчих органів міської ради для негайного вирішення та інформування.

«Гаряча лінія працює цілодобово, починаючи з понеділка, а дзвінки приймає відповідальна особа. Щодня на гарячу лінію надходить понад 50 дзвінків від жителів Херсонської МТГ. За чотири дні її існування надійшло близько 400 повідомлень. Найбільше місцян турбують питання житлово-комунального господарства. Також низка нарікань є з приводу роботи транспорту, особливо з початком нового навчального року, але наразі триває робота з розробки транспортної мережі, вносяться корективи» – розповідає вона.

Галина Лугова вважає, що створення гарячої лінії позитивно впливає на налагодження зворотного зв’язку з херсонською громадою.

«Часто люди телефонують, щоб передати вітання міському голові або подякувати за наведення ладу у місті» – додає вона.

Нагадуємо, що за ініціативи міського голови Ігоря Колихаєва створена цілодобова гаряча лінія. Тож повідомити про важливе, поскаржитися чи подякувати, передати свої побажання або пропозиції щодо покращення будь-якої сфери життєдіяльності міста тепер можна за телефоном: +38 050 040 4424

Вам також може сподобатися

У міськраді відбулось засіданні робочої групи з перевірки розрахунків на теплову енергію
Пepший дзвoник учням Унiвepcитeту тpeтьoгo вiку прозвучав у Дніпровському районі міста

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X