Створено обласний Координаційний штаб з вирішення питань евакуації населення

Новини
👁 360

У Херсонській області створено Координаційний штаб з вирішення питань евакуації населення з Херсонської області. Про це повідомляє начальник Херсонської ОВА Ярослав Янушевич.

Якщо ваша волонтерська організація планує займатися евакуацією у деокупованій Херсонській області, обов’язково приєднуйтесь!

🔻 Для чого створений та чим займається Координаційний штаб з вирішення питань евакуації населення з Херсонської області?

Ключове слово – координація. Координаційний штаб з вирішення питань евакуації з Херсонської області є тимчасовим штабом, метою якого є найбільш ефективний розподіл ресурсів так, щоб допомогти максимальній кількості людей.

🔻Що таке централізована координація евакуації та як це працює?

У Штабі ведеться єдина база заявок від охочих евакуюватися — з гарячих ліній усіх волонтерських фондів і органів влади, що беруть участь (ХОВА, Мінреінтеграції).

Логісти Штабу планують безпечні розподілені точки збору, контактують з людьми, підтверджують їхню готовність до евакуації на конкретну дату, та передають фондам точки збору та кількість записаних осіб, а також маршрут та місце розміщення.

У свою чергу після евакуації фонди надсилають до Штабу списки евакуйованих, завдяки чому можна оперативно закривати заявки на евакуацію, зазначаючи вже вивезених.

Така система дозволить фондам працювати максимально ефективно, знати, що для тих, хто евакуюється, буде підготовлено розміщення, а для людей з медичними потребами – спеціалізована допомога.

Усі фонди, які співпрацюють зі Штабом, отримуватимуть максимально оперативну інформацію від офіційних джерел про регламент евакуації з ДОТ Херсонської області, оновлення маршрутів, стан доріг та ін.

Завдяки спільній роботі ми разом зможемо уникнути дублювання ресурсів та оперативно забезпечити допомогою тих, хто цього найбільше потребує!

🔻Як розпочати роботу зі Штабом:

Крок 1. Заповніть форму: http://bit.ly/3AO2v0y

Крок 2. У Штабі підтверджують заявку та вносять інформацію про фонд до бази.

Крок 3. Оператор зв’язується з представником фонду та додає його до координаційного каналу зв’язку.

Крок 4. Фонд отримує маршрутний лист із актуальною інформацією.

Вам також може сподобатися

Галина Лугова зустрілась із делегацією ООН
Херсонці можуть звернутися у лікарні й отримати необхідні медикаменти безкоштовно

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X