У ході пленарного засідання депутати опрацювали більше 130 питань порядку денного.
Так, депутати на сесії проголосували за ремонт будинків, закладів охорони здоров’я, реконструкцію парку. Також проголосували за збільшення обсягу фінансування будівництва каналізаційних мереж сел. Зеленівки та будівництво дитячого садка на території школи №18 в Антонівці, спортивного комплексу із плавальним басейном у Таврійському мікрорайоні 4-А.
Окрім цього, на сесії підтримали виділення коштів на лікування, ремонт ліфтів та винагороди херсонським паралімпійкам – Єлизаветі Мерешко та Яні Лебедєвій.
Херсонська міська рада готується до проведення земельних торгів. Ділянки сільськогосподарського призначення, що перебувають у комунальній власності Херсонської міської територіальної громади передадуть в оренду за результатами торгів, які відбудуться у формі електронного аукціона, окремими лотами.
Також, депутати своїми голосами внесли зміни до Програми економічного і соціального розвитку Херсонської міської територіальної громади на 2019-2021 роки.
Зміни вносились і до бюджету громади. Кошти передбачили на освіту та на ремонт доріг.
Припинили діяльність три комунальні підприємства. А саме «Херсонміськпроєкт», «Херсонське міське бюро технічної інвентаризації» та «Геополіс».
Гарна новина для жителів громади – у Херсонському ЦНАП надаватимуть більше послуг. Таке рішення прийняли депутати під час засідання 3 вересня. Перелік послуг розширили до 213 найменувань.
Окрім цього, у Херсонській міській громаді офіційно затвердили 6 старостинських округів і Положення про старост.
Затвердили депутати і головний документ громади – Статут. Його затвердили 35 голосами.
Підтримку знайшла й ініціатива, спрямована на виховання молодого активного громадянина. Мова йде про запровадження Шкільного громадського бюджету.
У Херсонській громаді з’явились 6 нових Почесних громадян. Депутати обирали серед 12 кандидатур, поданих цьогоріч для обговорення організаціями та представниками громадськості.
Також пропонуємо переглянути фоторепортаж із засідання Херсонської міської ради.