Перше півріччя роботи виконавчих органів Дніпровської районної ради в цифрах і фактах

НовиниСоціальна сфера
👁 151

У сфері впливу органу місцевого самоврядування, в межах повноважень та компетенції, наданих Херсонською міською радою виконавчим органам Дніпровської районної у місті Херсоні ради, життєві інтереси, соціальний захист біля 90 тисяч херсонців, більше 25 тисяч з яких мешкає у віддаленій сільській місцевості (3 селища міського типу,4 селища, 4 села) Антонівського, Зеленівського, Наддніпрянського та Садівського старостинських округів, мешканці 441 багатоквартирного будинку, біля 51 тисячі осіб, що мешкають у 17989 приватних будинках.

У виконавчому комітеті Дніпровської районної у місті Херсоні ради існує практика щомісячного аналізу базових показників роботи виконавчих органів ради. Згідно з аналітичними матеріалами оприлюднюємо основні показники діяльності органу місцевого самоврядування в першому півріччі 2021 року:

– підготовлено і проведено 7 пленарних засідань сесій районної ради з прийняттям 88 рішень ;

– підготовлено і проведено 7 засідань виконавчого комітету районної ради з прийняттям 165 рішень, 204 розпорядження голови районної ради;

– прийнято та опрацьовано 419 звернень громадян, в тому числі 177, що надійшли через Урядову «гарячу лінію»;

– на особистих прийомах голови районної ради, його заступників, керівників та інших посадових осіб виконавчих органів районної у місті ради прийнято 2432 особи

Опрацьовано:

документів, що перебувають на контролі вищестоящих органів – 861, документів і матеріалів, що надійшли на ім’я голови районної ради – 784, відправлено за підписом голови районної ради – 1242 документа.

Оприлюднено 149 нормативно-правових актів районної ради та її виконавчих органів. Підготовлено та оприлюднено 120 інформаційних публікацій щодо діяльності районної ради та її виконавчих органів.

Здійснено:

62 рейди на закріплені за посадовими особами виконавчих органів території з метою відпрацювання завдань та доручень міського голови, його заступників, голови районної ради;

43 рейди з питань благоустрою сектору приватної забудови ;

59 рейдів на території багатоповерхової забудови.

Видано 127 попереджень головам ОСББ щодо необхідності ліквідації сміття з прибудинкової території.

Виявлено та ліквідовано 46 стихійних сміттєзвалищ, організований вивіз 39 стихійних сміттєзвалищ із загальним об’ємом 80 тон; організований покіс 143 тисяч квадратних метрів території району, надано допомогу Антонівському, Садівському старостам у виконанні цих робіт на території старостатів.

Разом з органами самоорганізації населення-квартальними комітетами на території сектору приватної забудови проведено 15 «чистих четвергів», 9 суботників.

Розглянуто 95 звернень та скарг громадян з питань житлово-комунального господарства з виходом на місце.

Станом на 01.07.2021 соціальна аудиторія, з якою постійно працюють виконавчі органи районної у місті ради:

діти у віці від 0 до 18 років – 17696, з них на постійному обліку служби у справах дітей (7 посадових осіб) перебуває:

дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 247, відносно яких здійснено 155 заходів захисту їхніх прав та інтересів (виявлено факт сирітства, організовано оформлення особистих документів, надано статус, влаштовано на медичне обстеження, лікування, поставлено на квартирний облік, забезпечено необхідними речами щоденного побуту тощо);

Дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах – 116, відносно яких здійснено 395 заходів щодо захисту прав та законних інтересів (виявлено факт перебування в СЖО, відвідано за місцем проживання, влаштовано на медобстеження, лікування, надано гуманітарної допомоги одягом, взуттям, ліками, їжею, організовано оздоровлення тощо);

Проведено 79 профілактичних рейдів по сім’ях, в яких виховуються діти-сироти та позбавлені батьківського піклування, сім’ях СЖО, під час яких вилучено 15 дітей через загрозу життю і здоров’ю;

Здійснено 340 відвідувань сімей СЖО , проведено 294 профілактичних бесід та консультацій з батьками;

На обліку дітей з усиновлення перебуває 69 дітей, протягом 6 місяців завершено процедуру усиновлення щодо 7 дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування, здійснено 62 заходи, пов’язані із процедурою усиновлення (організація знайомства дитини з усиновлювачами, підготовка документів і матеріалів до розгляду у суді тощо);

Взято участь у 210 судових засіданнях з метою захисту прав та законних інтересів дітей, вжито 62 інших заходи захисту прав дітей у судових інстанціях;

Спеціалістами служби у справах дітей ( 7 посадових осіб) прийнято 1079 громадян району і міста з усіх питань захисту прав та законних інтересів дітей.

Осіб виборчого віку – 78619; На обліку управління праці та соціального захисту населення перебуває:

16741 осіб, віднесених до пільгових категорій, в тому числі: 8721 ветеранів війни, дітей війни, 1449 осіб з інвалідністю, 617 багатодітних сімей, в яких виховується 2042 дитини, 3912 отримувачів пільг на оплату ЖКП. Щодо цих категорій громадян спеціалістами УПСЗН виконано 34699 заходів, пов’язаних з нарахуванням пільг на ЖКП, виплатою до 9 Травня, усією процедурою забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, направленням на санаторно-курортне лікування, до державних соціальних закладів, консультування тощо);

8884 особи, що отримують різні види державної соціальної допомоги та компенсації, в тому числі 3865 отримувачів допомоги на оплату ЖКП;

Спеціалістами УПСЗН прийнято та оброблено 5584 заяв та пакетів особистих документів щодо призначення усіх видів державної соціальної допомоги, опрацьовано 304 звернення та скарги громадян;

Організована робота «виїзного офісу» УПСЗН: спеціалістами управління забезпечений прийом заяв на субсидію і пільги по оплаті ЖКП та консультування мешканців Наддніпрянського і Садівського старостинських округів;

За рахунок коштів державного бюджету України проведено фінансування соціальних виплат населенню району на загальну суму 132287075,19 грн.; за рахунок коштів місцевого бюджету – 203841, 05 грн.

В Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – на обслуговуванні соціальних робітників перебуває 193 особи, що обслуговуються на дому, яким протягом 6 місяців надано 22791 послуга щодо придбання продуктів харчування, ліків, прибирання приміщень, прання білизни, ремонту одягу, приготування їжі, санітарно-гігієнічні послуги, відвідування установ, оформлення документів, оплата комунальних послуг, зміна надавача послуг тощо.

Активно працювала адміністративна комісія виконавчого комітету: на 14 засіданнях колегіального органу розглянуто 65 протоколів про адміністративні правопорушення, до бюджету району у місті по штрафах надійшло 28246,96грн. при плані 12600грн.;

Проведено 121 робочих зустрічей та консультацій з фахівцями з питань цивільного захисту підприємств, установ та організацій, опрацьовано 408 повісток щодо явки призовників до Херсонського об’єднаного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

Прийнято 160 громадян з тимчасово окупованих територій щодо перевірки персональних даних у Державному реєстрі виборців, опрацьовано 668 звернень та заяв виборців.

Вам також може сподобатися

Де Херсонводоканал здійснює роботи
Депутати на округах шукають рішення для оптимізації маршрутної мережі

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X