Отримати е-лікарняний з причини COVID-19 або грипу телефоном: як це працює, – пояснює МОЗ

Новини
👁 108

У разі наявності симптомів гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, грипу або гострої респіраторної інфекції пацієнт може зателефонувати до свого лікаря й отримати від нього рекомендації щодо лікування.

За результатами такої консультації лікар може сформувати медичний висновок про тимчасову непрацездатність (МВТН) на період до 5 днів, який є основою для відкриття електронного лікарняного. Якщо хвороба триватиме довше, пацієнт має звернутися до лікаря на особистий огляд для подовження строку своєї непрацездатності шляхом створення нового МВТН у межах цього випадку.

Слід пам’ятати, що у випадку відкриття е-лікарняного, зокрема й через дистанційне звернення, пацієнт має отримати відповідне смс-сповіщення. Якщо воно не надійшло, перевірте на сайті Пенсійного Фонду України, чи стоїть позначка біля пункту «Надаю згоду на отримання sms-повідомлень від ПФУ на номер мого мобільного телефону».

Якщо самопочуття погіршилося на 1–4 день потрібно обов’язково звертатися до лікаря на особистий прийом. 

Вам також може сподобатися

COVID-19 підтвердили ще у 923 херсонців
Внутрішньо переміщені особи можуть звертатися за продовженням або припиненням соцдопомоги через Дію

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X