Максим Кондратенко звітує про виконану роботу з 17 до 21 травня

Новини
👁 217

Звіт про виконану роботу з 17 до 21 травня керуючого справами виконавчого комітету міської ради Максима Кондратенка.

За звітний період виконавчими органами міської ради, підпорядкованими керуючому справами виконавчого комітету міської ради, проведено наступну роботу.

Прийнято, зареєстровано та опрацьовано 168 звернень громадян. З метою вирішення порушених у зверненнях питань вжито наступних заходів:

  • постійною комісією з обстеження зелених насаджень на території м. Херсона, з виходом на місце за адресою вул. Театральна, 22, проведено обстеження земельної ділянки для висадки саджанців, в результаті чого прийнято рішення погодити висадку за вказаною адресою семи туй;
  • ліквідовано сміттєзвалище за будинком № 7 по пров. Береговому;
  • завершено роботи по відновленню асфальтового покриття по вул. Чорноморській, пошкодженого під час виконання робіт з реконструкції кабельної лінії на ділянці від вул.Перекопської до вул. Героїв Крут;
  • п’ятьом власникам індивідуальних житлових будинків погоджено акти зовнішніх меж земельних ділянок для подальшого виготовлення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність.

Відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців проведено 304 реєстраційних дій та надано 297 відомостей з Єдиного державного реєстру.

Розглянуто 140 заяв громадян та суб’єктів господарювання щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Забезпечено належну роботу щодо прийому мешканців міста з питань оформлення довідок за місцем проживання, реєстрації, зняття з реєстрації та про склад сім’ї. Так, протягом тижня здійснено реєстрацію місця поживання 132 осіб, знято з реєстрації місця проживання 295 осіб; видано 202 довідки про реєстрацію місця проживання особи; підготовлено та направлено 335 довідок та інформаційних відомостей на запити правоохоронних органів, судів, адвокатів, нотаріусів тощо.

Відділом адміністративних послуг зареєстровано 521 заяву на отримання адміністративної послуги та видано 608 результатів розгляду заяв, надано понад 610 консультацій суб’єктам звернень.

Відділом організаційно-контрольного управління організовано проведення чергового засідання виконкому. Зареєстровано 5 доручень та 9 розпоряджень з основної діяльності, виданих міським головою.

Архівним відділом прийнято та опрацьовано 7 звернень громадян про підтвердження трудового стажу та заробітну плату, 6 – з майнових та земельних питань.

Відділом координації публічних закупівель опрацьовано і погоджено 10 річних планів закупівель та 18 проєктів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг коштом  місцевих бюджетів, що були подані підприємствами, установами та організаціями, що належать до комунальної власності територіальної громади; в електронній системі закупівель оприлюднено 10 звітів про договори про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель, та відповідно 10 договорів про закупівлю для потреб виконавчого комітету міської ради; проведено 2 засідання тендерного комітету виконавчого комітету міської ради.

Відділом кадрової  роботи забезпечено:

  • роботу конкурсної комісії виконавчих органів Херсонської міської ради щодо відбору кандидатів на заміщення 19 вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради (47 кандидатів);
  • професійне навчання 19 посадових осіб, які отримали відповідні сертифікати з підвищення професійної компетентності за різними програмами.

Вам також може сподобатися

Заступник міського голови Оксана Рукавішнікова звітує про проведену роботу у період із 17 по 21 травня
У Херсоні визначили чергові дитячі садки, які працюватимуть у липні

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X