ХерсонВодоканал інформує про роботу підриємства

Новини
👁 462

14 березня працівниці контакт-центру підприємства Любов Квас та Маргарита Бабенко прийняли від споживачів  227 дзвінків та направили 74 повідомлень по Вайберу.

Фахівці щоденно спілкуються зі споживачами, стикаються з різними характерами, з різними проблемами, з різними претензіями. Дуже приємно, коли мешканці, отримуючи необхідну інформацію,  залишаються задоволеними спілкуванням та вирішують нагальні питання.

Наразі підриємством проведені всі необхідні розрахунки та нарахування за послуги, спожиті мешканцями у лютому місяці.

Для отримання необхідної інформації за особистим  рахунком, передачі показників, виконання звірки розрахунків, вирішення питань водопостачання та водовідведення будинку, можна  зателефонувати до Контакт-центру Водоканалу  за телефоном +38(050)-811-18-86.

Закликаємо херсонців відповідально ставитися до оплати наших послуг. Це дає змогу працівникам  виконувати свої обов‘язки, а Водоканалу не зупинятися у своєму функціонуванні.  Для роботи Водоканалу необхідні кошти. Тому кожен херсонець може допомогти рідному місту у воєнний час.

Вам також може сподобатися

Херсонців закликають користуватись інформацією лише з офіційних джерел
ДСНС України розгортає систему пошуку місцеперебування людей, які телефонують на номери екстрених служб

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X