14 березня працівниці контакт-центру підприємства Любов Квас та Маргарита Бабенко прийняли від споживачів 227 дзвінків та направили 74 повідомлень по Вайберу.
Фахівці щоденно спілкуються зі споживачами, стикаються з різними характерами, з різними проблемами, з різними претензіями. Дуже приємно, коли мешканці, отримуючи необхідну інформацію, залишаються задоволеними спілкуванням та вирішують нагальні питання.
Наразі підриємством проведені всі необхідні розрахунки та нарахування за послуги, спожиті мешканцями у лютому місяці.
Для отримання необхідної інформації за особистим рахунком, передачі показників, виконання звірки розрахунків, вирішення питань водопостачання та водовідведення будинку, можна зателефонувати до Контакт-центру Водоканалу за телефоном +38(050)-811-18-86.
Закликаємо херсонців відповідально ставитися до оплати наших послуг. Це дає змогу працівникам виконувати свої обов‘язки, а Водоканалу не зупинятися у своєму функціонуванні. Для роботи Водоканалу необхідні кошти. Тому кожен херсонець може допомогти рідному місту у воєнний час.