Херсонці можуть долучитися до контролю за станом маршрутного транспорту КП «ХКТС»

Новини
👁 233

Минулого року у КП «Херсонкомунтрансервіс» з’явилася «гаряча лінія». Аби зателефонувати з пропозиціями, скаргами, зауваженнями щодо роботи водіїв та стану маршрутного транспорту нею скористалися вже багато херсонців. Всі повідомленнями містян розглядалися й вживалися відповідні до них заходи.

Аби зробити роботу комунального транспорту ефективнішою, нагадуємо номер телефону «гарячої лінії” КП «ХКТС»: 050 00 92 111. «Гаряча лінія» працює з понеділка по п’ятницю з 07:30 до 17:00. Номер телефону міститься у куточку споживача кожної “маршрутки” підприємства.

Нагадаємо маршрути, які обслуговує КП “ХКТС” ХМР:

№№ 2,3,4,5,6, 10, 14, 17, 22, 24, 25, 28, 33, 42, 51

Також, нещодавно у КП «Херсонкомунтрансервіс» з’явилася сторінка у соціальній мережі Фейсбук.

Тут можна знайомитися з новинами підприємства й відправляти повідомлення у месенджер.

Зауважимо, що як телефон «гарячої лінії” так і сторінка у Фейсбук стосуються роботи виключно комунального підприємства «Херсонкомунтрансервіс»!

Вам також може сподобатися

Які симптоми в постковідного синдрому та як покращити свій стан після COVID-19 
Участь у прес-конференції онлайн взяли спеціалісти управління маркетингу міста і туризму ХМР

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X