Керуючий справами виконкому Максим Кондратенко звітує про роботу за тиждень

Новини
👁 129

Звіт керуючого справами виконавчого комітету міської ради Максима Кондратенка про роботу, що була проведена з 2 до 6 серпня.

За звітний період виконавчими органами міської ради, підпорядкованими керуючому справами виконавчого комітету міської ради, проведено наступну роботу.
Відділом звернень прийнято та опрацьовано 156 звернень громадян; проконтрольовано стан виконання повноту та якість підготовлених відповідей на 138 звернень, з них 32 мали позитивне вирішення. За результатами розгляду звернень громадян:
– відновлено зовнішнє освітлення по вул. Василя Стуса;
– 5 заявникам надано матеріальну допомогу на лікування та для часткового покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг;
– 18 власникам індивідуальних житлових будинків погоджено акт зовнішніх меж земельної ділянки для подальшого виготовлення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.
Працівниками відділу опрацьовано та проконтрольовано виконання 8 запитів на публічну інформацію.


Департаментом розвитку об’єктів комунальної власності територіальної громади:
– забезпечено реєстрацію права власності на 6 об’єктів нерухомості за Херсонською міською територіальною громадою;
– подано документи на перереєстрацію права власності за Херсонською міською територіальною громадою на 7 об’єктів нерухомості, що розташовані на території розформованих територіальних громад, та приміщення бібліотеки по вул. Олександрівській, 165 у м. Херсоні;
– підготовлено проєкти рішень виконавчого комітету «Про затвердження акту приймання-передачі гуртожитку по вул. Шовкуненка, 60 у м. Херсоні до комунальної власності Херсонської міської територіальної громади» та «Про прийняття до комунальної власності Херсонської міської територіальної громади об’єктів освітлення, що мають ознаки безхазяйних»;
– розглянуто 6 пакетів документів – заяв суб’єктів оціночної діяльності;
– проведено конкурс оцінювачів, які будуть залучені до проведення незалежної оцінки комунального майна, що підлягає приватизації шляхом продажу з аукціону.
– триває процедура продажу з електронного аукціону 9 об’єктів комунальної власності відповідно до рішення міської ради від 02.04.2021 № 170.
Відділом організаційного забезпечення зареєстровано 5 доручень, 11 розпоряджень з основної діяльності, 13 – з питань діяльності виконавчих органів міської ради, виданих міським головою.


Архівним відділом прийнято та опрацьовано 8 звернень громадян про підтвердження трудового стажу та заробітну плату, 6 – з майнових та земельних питань, проінформовано 11 запитувачів про місцезнаходження документів з кадрових питань ліквідованих установ, організацій та підприємств міста, архівних фондів постійного зберігання.
Продовжуються консультації щодо організації процесу упорядкування документації реорганізованих селищних рад для подальшої передачі на зберігання.
З метою надання методично-консультативної допомоги розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів у здійсненні публічних закупівель за минулий тиждень відділом координації публічних закупівель розглянуто, 9 річних планів закупівель, 25 проєктів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг.
Також розглянуто та підготовлено рекомендації по тендерних документаціях на закупівлю:
– електричного побутового приладдя (плит, м’ясорубок, холодильників) для потреб управління освіти Херсонської міської ради;
– робіт з капітального ремонту огорожі та тротуарних доріжок у Херсонському закладі дошкільної освіти № 12 Херсонської міської ради за адресою: м. Херсон, вул. Кольцова, 39.
Надано консультаційно-методичну допомогу розпорядникам та одержувачам коштів місцевого бюджету в оголошенні тендеру для потреб:
– Департаменту міського господарства в оголошенні тендеру в електронній системі закупівель Prozorro на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту проїжджих частин міста (вул. Стрітенська, частини вул.Адмірала Сенявіна, вул. Кости Хетагурова, вул. Дружби);
– КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. А і О Тропіних» на закупівлю медичних матеріалів та машин для обробки даних (апаратна частина).
– Управління культури Херсонської міської ради на закупівлю послуг з організації та проведення міського фестивалю «Ретро-фест» та послуг звукооператорів (святкових заходів до дня міста).

Управлінням з питань персоналу міської ради здійснено:
– опрацювання 63 заяв з кадрових питань, підготовки 43 проєктів розпоряджень міського голови з особового складу про відпустки, відрядження та з інших питань персоналу, проходження служби;
– підготовку 242 завірених копій документів для долучення до запитів чи для передання у роботу бухгалтерським службам виконавчих органів міської ради, до комунальних підприємств, установ та закладів Херсонської міської територіальної громади;
– висвітлення на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів інформації про кадрові зміни, про оголошення конкурсів у виконавчих органах міської ради, зміни у розділи «Очищення влади».

Вам також може сподобатися

Позачергова сесії міської ради VІІІ скликання 06.08.2021
Заступник міського голови Володимир Пепель звітує про виконану роботу за період з 02.08. по 07.08

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X