Керуючий справами виконкому Максим Кондратенко звітує про роботу за тиждень

Новини
👁 654

Звіт керуючого справами виконавчого комітету міської ради Максима Кондратенка про роботу, що була проведена з 9 до 13 серпня.

За звітний період виконавчими органами міської ради, підпорядкованими керуючому справами виконавчого комітету міської ради, проведено наступну роботу.

Відділом звернень прийнято та опрацьовано 196 звернень громадян; проконтрольовано стан виконання повноту та якість підготовлених відповідей на 293 звернення, з них 66 мали позитивне вирішення. За результатами розгляду звернень громадян:

– відновлено електро- та водопостачання багатоквартирного будинку № 7 корп. 1 по просп. 200-річчя Херсона;

– тимчасово покращено житлові умови двох сімей: надано кімнати у гуртожитках;

–  виконано прочищення зливової каналізації по вул. Покришева, 49,  корп. 1, 4;

– 21-му заявнику надано матеріальну допомогу на лікування та для часткового покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг;

– 23-м власникам індивідуальних житлових будинків погоджено акти  зовнішніх меж земельної ділянки для подальшого виготовлення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.

 Працівниками відділу опрацьовано та проконтрольовано виконання 12 запитів на публічну інформацію.

Департаментом розвитку об’єктів комунальної власності територіальної громади:

Забезпечено завершення робіт із проведення технічної інвентаризації земельної ділянки під пляжем «Юність» («Лілея»), загальною площею 3,4781 га, отримана технічна документація із землеустрою та Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. На виконання рішення міської ради від 23.07.2021 422-а документи передані комунальному підприємству «Херсонський міський центр земельно-майнових відносин» виконавчого комітету міської ради, для подальшої роботи з метою відновлення пляжу.

 Взято участь у засіданні Робочої групи  при Херсонській обласній державній адміністрації з опрацювання питання стосовно передачі державного майна, яке у процесі приватизації не увійшло до статутного капіталу господарських товариств, а саме житлових будинків по вул. Університетській, 120, Чорноморській, 60, Іллюші Кулика, 133-б та двох квартир в житловому будинку по вул. Порт-Елеватор, 5 у м. Херсоні.

 Ведеться робота стосовно визнання безхазяйними та прийняття до комунальної власності громади мереж водопостачання та водовідведення по  вул. Христича Степанівського округу та по вул. Гімназичній, 4 у м. Херсоні.

 Забезпечено виготовлення технічної документації на об᾿єкт нерухомості, що розташований на території розформованої селищної ради  по вул. Центральна Садиба, 10 у с. Приозерне.

 Продовжується робота над картою об’єктів комунальної власності, завантажуються фото цих об᾿єктів на інтерактивну карту м.Херсона у розділ «Мапа об’єктів нерухомості комунальної власності».

 Триває процедура продажу з електронного аукціону дев’яти об’єктів комунальної власності, відповідно до рішень міської ради.

 Оформлено 22-а договори оренди харчоблоків загальноосвітніх шкіл                м. Херсона. Внесення інформації в ЕТС.

 З метою надання методично-консультативної допомоги розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів у здійсненні публічних закупівель за минулий тиждень відділом координації публічних закупівель розглянуто, 11 річних планів закупівель, 10 проєктів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг.

Також розглянуто та підготовлено рекомендації по тендерних документаціях на закупівлю лінолеуму та послуг з вимірювання контурів заземлення, перевірки ізоляції для потреб управління освіти Херсонської міської ради.

Надано консультаційно-методичну допомогу розпорядникам та одержувачам коштів місцевого бюджету в оголошенні тендеру для потреб:

– Департаменту міського господарства на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту проїжджих частин міста (вул. Соборна, пров. Островського, вул. 49-ї Гвардійської дивізії, Острівське шосе) та капітального ремонту з організації безпеки дорожнього руху транспорту і пішоходів вулично-дорожньої мережі м. Херсона;

– Управління культури Херсонської міської ради на закупівлю послуг:

– з організації та проведення всеукраїнського фестивалю циркового мистецтва;

– звукооператорів для забезпечення святкових заходів на території селищ та сіл міської територіальної громади в рамках проведення заходів до дня міста;

– технічного забезпечення концерту в рамках проведення заходів до дня міста.

Управлінням з питань персоналу міської ради:

–   опрацьовано 64 заяви з кадрових питань, підготовлено 52 проєкти розпоряджень міського голови з особового складу про відпустки, відрядження та з інших питань персоналу, проходження служби;

– висвітлено на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів інформацію про кадрові зміни, про оголошення конкурсів у виконавчих органах міської ради, зміни у розділи «Очищення влади».

Відділом організаційного забезпечення зареєстровано 9 доручень,                 11 розпоряджень з основної діяльності, 14 – з питань діяльності виконавчих органів міської ради, виданих міським головою.

Архівним відділом прийнято та опрацьовано 8 звернень громадян про підтвердження трудового стажу та заробітну плату, 6 – з майнових та земельних питань, проінформовано 11-ть запитувачів про місцезнаходження документів з кадрових питань ліквідованих установ, організацій та підприємств міста, архівних фондів постійного зберігання.

Продовжуються консультації щодо організації процесу упорядкування документації реорганізованих селищних рад для подальшої передачі на зберігання.

Вам також може сподобатися

В.о заступника міського голови Сергій Циганок звітує про проведену за тиждень роботу
В.о. заступника міського голови Юрій Стельмашенко звітує про роботу, проведену у період з 09.08 по 12.08

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X