Керуючий справами виконавчого комітету міської ради Максим Кондратенко надає звіт про виконану за тиждень роботу

Новини
👁 212

Керуючий справами виконавчого комітету міської ради Максим Кондратенко надає звіт про виконану за тиждень роботу.

Відділом звернень прийнято та опрацьовано 94 звернення громадян, проконтрольовано стан виконання повноту та якість підготовлених відповідей на  99 звернень, з них 6 мали позитивний результат розгляду, а саме:

– 1 заявнику надано матеріальну допомогу на лікування;

– 4 власникам індивідуальних житлових будинків погоджено акт  зовнішніх меж земельної ділянки для подальшого виготовлення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність;

– розпочаті роботи по ліквідації шин на дитячому майданчику між  вул. 7 Західна та 8 Західна;

–  ліквідовано складування будівельних матеріалів біля житлового будинку № 53 по вул. Параджанова, а прилегла територія приведена до належного санітарного стану.

Працівниками відділу опрацьовано та проконтрольовано виконання  11 запитів на публічну інформацію.

Департаментом розвитку об’єктів комунальної власності територіальної громади:

  • проведено обстеження будівель та споруд на території міського звалища твердих побутових відходів, що мають ознаки безхазяйних, та складено акт обстеження;
  • підготовлений лист до ХБТІ про виготовлення технічної документації на об’єкти нерухомості, що розташовані на міському звалищі;
  • підготовлено та розміщено на офіційному вебсайті міської ради інформацію про виявлення рухомого безхазяйного майна (об’єкти зовнішнього освітлення на території приєднаних громад, що не перебувають на балансовому обліку жодного підприємства).

Прийнято та опрацьовано 8 звернення фізичних та юридичних осіб про підтвердження трудового стажу та нарахування заробітної плати, 11 – з майнових та земельних питань, проінформовано 7 запитувачів про місцезнаходження документів з кадрових питань ліквідованих установ, організацій та підприємств міста.

З метою надання методично-консультативної допомоги розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів у здійсненні публічних закупівель за минулий тиждень спеціалістами відділукоординації публічних закупівель розглянуто  6 річних планів закупівель, 10 проєктів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг.

Також розглянуто та підготовлено рекомендації по тендерних документаціях на закупівлю Управлінням освіти Херсонської міської ради:

– ноутбуків, персональних комп’ютерів та системних блоків;

– послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування обладнання котелень та теплових пунктів.

Надано консультативно-методичну допомогу в оголошені результатів тендеру та оприлюдненні в електронній системі закупівель Prozorro договори:

– Департаменту місцевого господарства міської ради на закупівлю послуг з поточного ремонту проїжджих частин вулиць міста (вул. Гагаріна, вул. Ладичука, вул. І. Куліка);

– КНП «Херсонська міська клінічна лікарня імені А. і О. Тропіних» на закупівлю лабораторних реактивів.

Управлінням з питань персоналу міської ради здійснено:

опрацювання 65 заяв з кадрових питань, підготовки 90 проєктів розпоряджень міського голови з особового складу, про відпустки, відрядження та з інших кадрових питань, проходження служби;

опрацювання переліків питань для складання іспиту кандидатів на заміщення 3 вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради, на які оголошено конкурси;

опрацювання документів щодо призначення 12 кандидатів на заміщення вакантних посад у виконавчих органах міської ради, за результатами проведеного конкурсу.

Вам також може сподобатися

Нові знаки на залізничному вокзалі наводять лад у сфері перевезень
Засідання постійної депутатської комісії з питань гуманітарної політики 09.07.2021

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X