Керуючий справами Максим Кондратенко звітує про роботу за тиждень

Новини
👁 317

Звіт керуючого справами Максима Кондратенка за тиждень з 14 до 18 червня.

За звітний період виконавчими органами міської ради, підпорядкованими керуючому справами виконавчого комітету міської ради, проведено наступну роботу.

Відділом звернень прийнято та опрацьовано 175 звернень громадян;

– проконтрольовано стан виконання повноту та якість підготовлених відповідей на 170 звернень, з них 25 мали позитивне вирішення, а саме за результатами розгляду звернень громадян;

– надано довідку про заробітну плату для оформлення пенсії;

– фахівцями міського комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона» виконано гідродинамічне промивання дворової каналізаційної мережі з подальшим очищенням розташованих на ній колодязів по вул. Іллюші Кулика, 116 г;

– повернуто кошти сплаченого держмита за реєстрацію юридичної особи, яка не відбулася;

– 12 заявникам надано матеріальну допомогу на лікування;

– 5 власникам індивідуальних житлових будинків погоджено акти зовнішніх меж земельних ділянок для подальшого виготовлення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність.

Працівниками відділу опрацьовано та проконтрольовано виконання 6 запитів на публічну інформацію.

Департаментом розвитку об’єктів комунальної власності територіальної громади:

  • опрацьовано питання прийняття до комунальної власності Херсонської міської територіальної громади мереж зовнішнього освітлення, які не увійшли до передавальних актів;
  • забезпечено підготовку документів з укладання договорів оренди 13 об’єктів комунальної власності міської територіальної громади (передача в оренду без проведення аукціону в ЕТС «Прозоро. Продажі»);
  • внесено дані до Реєстру об’єктів комунальної власності щодо майна, закріпленого за КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. О.С. Лучанського» міської ради;
  • проведені організаційні заходи з обстеження об’єктів комунальної інфраструктури ВАТ «Херсонські комбайни» на виконання розпорядження міського голови від 28.05.2021 № 193р (огляд мереж та складення відповідних актів обстеження);
  • зареєстровано 9 доручень, 20 розпоряджень з основної діяльності, 5 – з питань діяльності виконавчих органів міської ради, виданих міським головою.

Архівним відділом прийнято та опрацьовано 8 звернень громадян про підтвердження трудового стажу та нарахування заробітної плати, 14 – з майнових та земельних питань. Активно проводилась робота з надання консультацій щодо процесу упорядкування документації реорганізованих селищних рад для подальшої передачі на зберігання до архівної установи.

За минулий тиждень спеціалістами відділу координації публічних закупівель, як органом координації Херсонської міської ради, розглянуто 6 річних планів закупівель, 10 проєктів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг розпорядниками та одержувачами коштів місцевого бюджету.

Спеціалістами відділу на потребу виконкому:

– оголошено тендер на закупівлю промоційних та інформаційних послуг;

– розглянуто тендерну пропозицію на закупівлю швидкозшивачів;

– оприлюднено 5 звітів про договори про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель та відповідно 5 договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг для потреб виконавчого комітету Херсонської міської ради.

– оприлюднено 2 звіти про виконання договорів за результатами тендеру на закупівлю послуг:

– зі спостереження за станом та технічним обслуговуванням сигналізації в приміщення старостів;

– з монтажу, налагоджування і впровадження систем охоронної сигналізації у приміщеннях старост.

Управлінням з питань персоналу міської ради:

– опрацьовано: 86 заяв з кадрових питань, переліки питань для складання іспитів кандидатів на заміщення 8 вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради, на які оголошено конкурси;

– підготовлено 79 проєктів розпоряджень міського голови з особового складу, про відпустки, відрядження та з інших кадрових питань, проходження служби;

– забезпечено проведення іспиту на заміщення 14 вакантних посад та здійснено перевірку відповідей та підбиття підсумків іспитів щодо 24 кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради;

– підготовлено відповідні матеріали та забезпечено роботу конкурсної комісії виконавчих органів Херсонської міської ради щодо відбору 34 кандидатів на заміщення 17 вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради.

Вам також може сподобатися

У Херсоні виділили кошти на боротьбу з амброзією
Ігор Колихаєв оптимізує роботу комунальних підприємств

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X