Керуючий справами Максим Кондратенко звітує про проведену за тиждень роботу

Новини
👁 202

За тиждень виконавчими органами міської ради, підпорядкованими керуючому справами виконавчого комітету міської ради, проведено наступну роботу.

Прийнято, зареєстровано та опрацьовано 136 звернень громадян та 454 листа, що надійшли від підприємств, установ та організацій міста.

З метою вирішення порушених у зверненнях питань вжито наступних заходів:

– ліквідовано стихійне сміттєзвалище на перехресті вул. 49-ї Гвардійської Херсонської дивізії та просп. Адмірала Сенявіна;

– 19 заявникам надано матеріальну допомогу на лікування;

– 10 власникам індивідуальних житлових будинків погоджено акти зовнішніх меж земельних ділянок для подальшого виготовлення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність.

Протягом тижня відділом адміністративних послуг зареєстровано 544 заяви на отримання адміністративної послуги та видано 414 результатів розгляду попередньо поданих заяв.

Відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців проведено 335 реєстраційних дій та надано 343 відомості з Єдиного державного реєстру.

Розглянуто 233 заяви громадян та суб’єктів господарювання щодо  державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Забезпечено належну роботу щодо прийому мешканців міста з питань оформлення довідок за місцем проживання, реєстрації, зняття з реєстрації та про склад сім`ї. Так, протягом тижня здійснено реєстрацію місця поживання 148 осіб, знято з реєстрації місця проживання 271 особу; видано 257 довідок про реєстрацію місця проживання особи; підготовлено та направлено 657 довідок та інформаційних відомостей на запити правоохоронних органів, судів, адвокатів, нотаріусів тощо.

На офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів розміщено та оновлено інформацію про виконавчі органи міської ради та їхню діяльність:

  • забезпечено ведення розділів «Календар подій» та «Актуально»;
  • підготовлено інформацію про основні події в місті, матеріали щодо яких  опубліковано в друкованому виданні «Гривна. СВ»;
  • забезпечено технічний супровід заходів (у т.ч. онлайн-трансляцій) за участі міського голови, його заступників, депутатів міської ради та членів виконавчого комітету міської ради;
  • організовано та проведено чергове засідання виконавчого комітету міської ради 27 квітня 2021 року, на якому розглянуто 40 питань.

Зареєстровано 2 доручення та 11 розпоряджень, виданих міським головою, щодо проведення громадських слухань проєктів регуляторних актів та з питань діяльності виконавчих органів міської ради.

Архівним відділом прийнято та опрацьовано 12 звернень громадян про підтвердження трудового стажу та заробітну плату, 7 – з майнових та земельних питань. За результатами розгляду видано 19 архівних довідок.

Опрацьовано і погоджено річні плани закупівель та проєкти договорів, подані підприємствами, установами та організаціями, що належать до комунальної власності територіальної громади; оприлюднено в електронній системі закупівель звіти про договори про закупівлю, укладені без використання електронної системи закупівель, та відповіднідоговори про закупівлю тощо; оголошено 6тендерів на закупівлю для потреб підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності міської територіальної громади; проведено 2 засідання тендерного комітету виконавчого комітету міської ради.

Для документального забезпечення проходження служби в органах місцевого самоврядування підготовлено 39 розпоряджень міського голови з особового складу та 33 розпорядження з кадрових питань. Забезпечено належне функціонування електронної бази даних працівників «Кадри-WEB» у частині внесення відомостей до особових карток працівників виконавчих органів ради опрацьовано та до трудових книжок стосовно призначення, звільнення тощо.

Опрацьовано 179 заяв з кадрових питань; забезпечено підготовку та проведення складання іспиту кандидатів на заміщення 8 вакантних посад, здійснено перевірку відповідей та підбито підсумки іспитів щодо 17 кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради; проведено конкурсну комісію виконавчих органів Херсонської міської ради щодо відбору кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради.

Проведено роботу щодо формування кадрового резерву; організовано проведення перевірок відповідно до законів України «Про запобігання корупції» в частині проведення спеціальної перевірки та «Про очищення влади»; забезпечено ведення обліку, використання та дотримання графіка відпусток працівниками виконавчих органів міської ради та керівниками комунальних некомерційних підприємств, установ та закладів міської територіальної громади; ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних працівників виконавчих органів міської ради.

05 травня 2021 року планується організувати проведення особистого прийому громадян міським головою.

Вам також може сподобатися

Ігор Колихаєв: «Ремонт ям на дорогах – за рахунок підрядників!»
Як обміняти та повернути товар

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X