Керуючий справами Максим Кондратенко звітує про проведену за тиждень роботу

Новини
👁 232


Звіт керуючого справами виконавчого комітету міської ради Максима Кондратенка про виконану роботу за період з 28 травня до 4 червня

За звітний період виконавчими органами міської ради, підпорядкованими керуючому справами виконавчого комітету міської ради, проведено наступну роботу.


Зареєстровано 1 доручення, 13 розпоряджень з основної діяльності, 6 – з питань діяльності виконавчих органів міської ради, виданих міським головою.

Архівним відділом прийнято та опрацьовано 5 звернень громадян про підтвердження трудового стажу та нарахування заробітної плати, 8 – з майнових та земельних питань. Активно проводилась робота з надання консультацій щодо процесу упорядкування документації реорганізованих селищних рад для подальшої передачі на зберігання до архівної установи.
За минулий тиждень спеціалістами відділу координації публічних закупівель як органом координації Херсонської міської ради розглянуто 7 річних планів закупівель, 12 проєктів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг розпорядниками та одержувачами коштів місцевого бюджету.


На потребу виконавчого комітету міської ради спеціалістами відділу розглянуто тендерні пропозиції учасників на закупівлю промоційних послуг та оголошено тендер на закупівлю офісного приладдя.


Окрім того, за результатами торгів укладено 2 договори на закупівлю послуг зі спостереження за станом та технічним обслуговуванням сигналізації в приміщення старостів.


Надано консультативно-методичну допомогу Департаменту міського господарства міської ради у внесенні змін до тендерної документації на закупівлі послуг з поточного середнього ремонту проїжджої частини вул. І. Кулика в м. Херсоні та в розгляді тендерних пропозицій на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту проїжджої частини просп. 200-річчя Херсона в м. Херсоні.

Управлінням з питань персоналу міської ради:
– опрацьовано 85 заяв з кадрових питань;
– підготовлено 137 проєктів розпоряджень міського голови з особового складу, про відпустки, відрядження та з інших кадрових питань та проходження служби, 23 проєктів розпорядження міського голови щодо звільнення та 451 щодо переведення працівників виконавчих органів міської ради, у зв’язку з реорганізацією виконавчих органів міської ради з 1 червня 2021 року;
– підготовлено 397 копій розпоряджень міського голови бухгалтерським службам виконавчих органів міської ради для своєчасного повідомлення відповідних органів;
– опрацювання проєкту рішення міської ради щодо внесення змін до рішення від 26.02.2021 №73 «Про затвердження структури виконавчих органів Херсонської міської ради, їхніх положень та загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів»;
– підготовлено 32 відзнаки міського голови (10 подяк, 22 грамоти) та нагородні матеріали щодо клопотання про присвоєння Почесного звання «Заслужений вчитель України».


Прийнято, зареєстровано та опрацьовано 103 звернення громадян, що надійшли від підприємств, установ та організацій міста, проконтрольовано стан виконання повноту та якість підготовлених відповідей на 110 звернень, з них 24 мали позитивне вирішення, а саме:
– небайдужими мешканцями м. Херсона власними силами виконано косметичний ремонт стели «Херсон» на в’їзді до міста;
– власником самостійно демонтовано рекламу розміщену на дереві по вул. Миру, в районі будівлі №27;
– відновлено зовнішнє освітлення по вул. Тягинській на ділянці від вул. Б. Хмельницького до пров. Кінгінського;
– 10 заявникам надано матеріальну допомогу на лікування;
– прочищено зовнішню мережу каналізації багатоквартирного будинку № 116-г по вул. Іллюші Кулика;
– фізичною особою-підприємцем прибрано звалище сміття стихійне сміттєзвалище на розі вулиць Маяковського та Торгової.


3 власникам індивідуальних житлових будинків погоджено акти зовнішніх меж земельних ділянок для подальшого виготовлення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність.
Працівниками відділу опрацьовано та проконтрольовано виконання 11 запитів на публічну інформацію.
Департаментом розвитку об’єктів комунальної власності територіальної громади забезпечено підготовку документів з укладання договорів оренди 5 та 2 об’єктів комунальної власності міської територіальної громади (передача в оренду без проведення аукціону та продовження договорів оренди за результатами проведення аукціону в ЕТС «Прозоро. Продажі» відповідно).

Спеціалістами здійснено обстеження (з фотофіксацією) об’єкту комунальної власності міської ради по вул. Чорноморській, 22-а.
Подано до господарського суду дві позовні заяви про стягнення заборгованості за договорами оренди та розірвання одного договору оренди комунального майна.

Вам також може сподобатися

“ХКТС” запрошує водіїв на навчання з подальшим працевлаштуванням
Заступник міського голови Оксана Рукавішнікова звітує про виконану роботу за період з 28 травня до 4 червня

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X