Відділ звернень приймав та опрацьовував звернення громадян. Проконтролювали стан виконання, повноту та якість підготовлених відповідей на 195 звернень, з яких 28 мали позитивне вирішення. Наприклад, за результатами розгляду звернень громадян 25 заявникам надали матеріальну допомогу на лікування та інше.
Департамент розвитку об’єктів комунальної власності територіальної громади забезпечив:
- підготовку та супровід на пленарному засіданні сесії міської ради регуляторного акта – рішення міської ради «Про встановлення на території Херсонської міської територіальної громади ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»;
- підготовку документів з укладання договорів оренди 37 об’єктів комунальної власності міської територіальної громади (передача в оренду без проведення аукціону в ЕТС «Прозоро. Продажі»);
- підготовку проєкту рішення міської ради «Про звіт КП «Сервис-опт» про виконання фінансового плану та роботу за 2020 рік»;
- проведення незалежної оцінки нерухомого майна по вул. Тракторній, 20 у м. Херсоні з метою зарахування його на балансовий облік.
Архівний відділ прийняв та опрацював 4 звернення громадян про підтвердження трудового стажу та нарахування заробітної плати, 5 – з майнових та земельних питань. Активно проводилась робота з надання консультацій щодо процесу упорядкування документації реорганізованих селищних рад для подальшої передачі на зберігання до архівної установи.
З метою надання методично-консультативної допомоги розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів у здійсненні публічних закупівель, за минулий тиждень спеціалісти відділу координації публічних закупівель розглянули 6 річних планів закупівель, 10проєктів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг. Також розглянули та підготовили рекомендації по тендерним документаціям на закупівлю:
- Управлінням освіти Херсонської міської ради на послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів;
- Херсонським ясла-садком № 18 Херсонської міської ради на закупівлю м’яса, а також молока та вершків;
- КНП «Херсонський міський перинатальний центр ІІ рівня ім.З.С. Клименко» Херсонської міської ради на закупівлю аналізаторів для проведення досліджень методом ІФА;
- Спеціалісти відділу, на потребу виконкому, оголосили тендер на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробовувальних і контрольних приладів;
- розглянули пропозиції та визначили переможця тендеру на закупівлю швидкозшивачів;
- оприлюднили 5 звітів та 5 договорів про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель товарів, робіт і послуг для потреб виконавчого комітету Херсонської міської ради.
В Управлінні з питань персоналу міської ради:
- опрацювали 132 заяви з кадрових питань;
- підготували 76 проєктів розпоряджень міського голови з особового складу, про відпустки, відрядження та з інших кадрових питань, проходження служби;
- опрацювали переліки питань для складання іспиту кандидатів на заміщення 2 вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради, на які оголошено конкурси;
- підготували інформаційні довідки щодо 4 кандидатів на заміщення вакантних посад у виконавчих органах міської ради;
- підготували проєкти 2 листів голови конкурсної комісії виконавчих органів міської ради щодо невідповідності кваліфікаційним вимогам до посад кандидатів на заміщення вакантних посад у виконавчих органах міської ради;
- підготували матеріали для оголошення у засобах масової інформації, на офіційному сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів конкурсів на заміщення 1 вакантної посади;
- підготували листки-ознайомлення з результатами конкурсу щодо 36 кандидатів на заміщення 17 вакантних посад;
- підготували протокол засідання конкурсної комісії виконавчих органів Херсонської міської ради щодо відбору кандидатів на заміщення 17 вакантних посад посадових осіб виконавчих органів міської ради;
- опрацювали документи щодо призначення 17 кандидатів на заміщення вакантних посад у виконавчих органах міської ради та зарахування до кадрового резерву 17 осіб, за результатами проведеного конкурсу.
Керуючий справами виконавчого комітету міської ради Максим КОНДРАТЕНКО