Як оформити допомогу при народженні дитини онлайн?

Новини
👁 261

✅ Оформити допомогу при народженні дитини онлайн можна за посиланням – https://e-services.msp.gov.ua/

❗️Детальніше про алгоритм онлайн звернення ⏬

1) зайдіть на офіційний сайт Мінсоцполітики https://www.msp.gov.ua, у розділі „Е-Сервіси” оберіть „Допомога при народженні дитини” 👉 https://e-services.msp.gov.ua;

2) зареєструйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);

3) для заповнення електронної заяви Вам потрібні будуть дані:

🔸 свідоцтва про народження дитини,

🔸 паспортів обох батьків,

🔸 реєстраційних номерів облікової картки платників податків обох батьків,

🔸 номер банківського рахунку у форматі IBAN.

‼️ Документи сканувати не потрібно. Достатньо заповнити відповідні графи заяви.

У заяві Вам потрібно зазначити відомості про дитину, матір, батька, місце реєстрації та фактичного місця проживання, якщо вони відрізняються. І обрати спосіб, у який зручно отримувати виплати: на картку або на поштове відділення;

4) якщо адресні дані були заповнені вірно, Ви зможете вибрати територіальний орган соціального захисту, який має розглянути запит, та перелік банківських установ, з якими територіальний орган має договірні відносини в частині виплати допомоги.

Для внесення банківських реквізитів у блоці „відомості для здійснення виплати” потрібно додати: спосіб здійснення виплати, обрати банк для виплати, номер рахунку (29 символів), МФО банку (6 символів), код ЄДРПОУ банку (8 символів);

5) підпишіть заяву за допомогою кваліфікованого електронного підпису та подайте її на розгляд. Рішення про призначення допомоги прийде на вашу електронну пошту.

✅ Оформити допомогу при народженні дитини онлайн можна за посиланням – https://e-services.msp.gov.ua/

❗️Детальніше про алгоритм онлайн звернення ⏬

1) зайдіть на офіційний сайт Мінсоцполітики https://www.msp.gov.ua, у розділі „Е-Сервіси” оберіть „Допомога при народженні дитини” 👉 https://e-services.msp.gov.ua;

2) зареєструйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);

3) для заповнення електронної заяви Вам потрібні будуть дані:

🔸 свідоцтва про народження дитини,

🔸 паспортів обох батьків,

🔸 реєстраційних номерів облікової картки платників податків обох батьків,

🔸 номер банківського рахунку у форматі IBAN.

‼️ Документи сканувати не потрібно. Достатньо заповнити відповідні графи заяви.

У заяві Вам потрібно зазначити відомості про дитину, матір, батька, місце реєстрації та фактичного місця проживання, якщо вони відрізняються. І обрати спосіб, у який зручно отримувати виплати: на картку або на поштове відділення;

4) якщо адресні дані були заповнені вірно, Ви зможете вибрати територіальний орган соціального захисту, який має розглянути запит, та перелік банківських установ, з якими територіальний орган має договірні відносини в частині виплати допомоги.

Для внесення банківських реквізитів у блоці „відомості для здійснення виплати” потрібно додати: спосіб здійснення виплати, обрати банк для виплати, номер рахунку (29 символів), МФО банку (6 символів), код ЄДРПОУ банку (8 символів);

5) підпишіть заяву за допомогою кваліфікованого електронного підпису та подайте її на розгляд. Рішення про призначення допомоги прийде на вашу електронну пошту.

Вам також може сподобатися

У Зеленівському старостинському округу 127 родин отримали дрова для обігріву осель
У ХМТГ надається адресна грошова допомога

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X