Однією з умов угоди, укладеної під час придбання автобусів із заводом-виробником у Черкасах, було навчання інженерів, слюсарів, електронників та технічного персоналу КП «ХКТС» обслуговуванню нових «АТАМАНів». Минулого тижня 5 працівників КП «Херсонкомунтранссервіс» від’їжджали на завод у Черкаси.
«Це було дуже правильне рішення – домовитися про навчання, адже таким чином і наш персонал підвищує свій рівень, і гроші не йдуть з міста. Щоб автобуси залишалися на гарантії, їх потрібно обслуговувати на уповноваженій СТО. Будь-яка станція технічного обслуговування не підійде, лише ті сервіси, що мають право проводити технічне обслуговування автобусів «ISUZU», – пояснює директор КП «ХКТС» Сергій Кислих.
Він зауважує, що між технічним обслуговуванням і технічним оглядом є велика різниця і ці два поняття не можна ототожнювати.
«Технічний огляд автобуси проходять кожні пів року, а технічне обслуговування – кожні 1 тис., 5 тис., а потім і кожні 10 тис. кілометрів відповідно до регламенту», – каже Сергій Кислих.
У понеділок наші спеціалісти повернулися з Черкас і тепер працівники комунального підприємства мають право здійснювати технічне та гарантійне обслуговування автобусів марки «ISUZU-АТАМАН».