Безпека пасажирів річкової навігації під контролем

Новини
👁 407

Днями у соцмережі Фейсбук користувач опублікував пост про збій у роботі річкового пасажирського транспорту. В повідомленні йдеться про поломку теплоходів, затяжні ремонти, зрушення графіку пасажирських перевезень і підняття їхньої вартості.

Начальник відділу річкових пасажирських перевезень комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Дмитро Пілатов дав розгорнутий коментар стосовно ситуації у річковій навігації.

«Теплоходи у нас не нові, їм вже по 40-50 років, і якщо врахувати, що нова техніка виходить з ладу, то чекати безупинної роботи таких поважних плавзасобів дивно. Тим більше, що технічне обслуговування, судячи з їхнього стану, проводилося, скажімо, не надто ретельно. Втім, розмови про серйозну поломку перебільшені – була проблема з постачанням мастила до лівого двигуна, що призвело до його зупинки. Капітан безпечно на правому двигуні вирушив у порт. Звідтіля викликав ремонтну бригаду і протягом доби неполадки усунули. Вже сьогодні теплохід працює на повну. Більше того – зупинка теплоходу не вплинула на можливість людей діставатися до своїх дачних ділянок. Єдине, того дня трохи змістився графік руху річкового транспорту, але не більше ніж на 10-15 хвилин», – зауважив Пілатов.

Всього у відомстві Дмитра Пілатова 5 пасажирських теплоходів, місткістю 243 людини кожен. 4 теплоходи виконують рейси, один знаходиться у резерві.

Стосовно затяжних ремонтів, начальник відділу річкових пасажирських перевезень пояснив, що таке трапляється – значні ремонти потребують значних фінансів, а щоб їх отримати, потрібно пройти процедуру залучення коштів з бюджету. На цей час процедура пройдена, кошти залучені, ремонт добігає кінця і наступного тижня п’ятий теплохід курсуватиме Дніпром.

Ситуацію із затримкою заробітної плати Дмитро Пілатов прокоментува так:

«На цій посаді я з лютого 2021 року. Як член команди Ігоря Колихаєва не хотів би паплюжити партійний лозунг “Нам тут жити!”, тому до роботи ставлюся відповідально. Коли вступив на посаду зрозумів, що не підігнавши «хвостів» руху вперед не буде. Надважливий такий «хвіст» – затримка заробітної плати працівникам. Частково ми заборгованість погасили. Залишилося виплатитити за три місяці минулого року, тож ми всіма силами намагаємося якнайшвидше повернути людям зароблені ними гроші. З того моменту, як я заступив на посаду, заробітна плата виплачується кожного місяця без затримок».

Підвищення вартості послуг виправдовує – ціна у 30 грн за квиток вводить підприємство у великий мінус, адже не покриває всіх витрат. Якщо у вартість квитка включити всі витрати, задіяні у навігації 2021 року, його ціна сягає 47 грн. Виконком затвердив 40 грн.

«Ми розробляємо бізнес-план з модернізації ліній, всього водного ресурсу, гідротехнічних споруд. Маємо декілька пропозицій з удосконалення та заміни старих теплоходів. Наприклад, з будівельниками розглядаємо варіанти будівництва нових суден: вони в Одесі роблять корпус теплохода, доставляють його у Херсон, а вже тут корпус «начиняють». Це, до речі, робочі місця для херсонців» – додає заступник начальника відділу річкових пасажирських перевезень Олександр Пащенко.

«Є ще один проєкт, який ми хочемо реалізувати спільно з приватними перевізниками – облаштування рятувального посту на Набережній Херсона, адже головна мета всіх зусиль – безпека перевезень наших пасажирів», – підсумував Дмитро Пілатов

У планах підприємства – заміна ліній. Адже теплохід, що доставив людей до місця призначення, залишається стояти до вечора. На думку керівників управління пасажирських перевезень це неправильно – транспорт повинен працювати і заробляти гроші.

Вам також може сподобатися

В.о.заступника міського голови Юрій Стельмашенко звітує про роботу, проведену за тиждень
В.о.заступника міського голови Сергій Циганок звітує про роботу, проведену за тиждень

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X