Адмінпослуги та благоустрій: «земельна» комісія розглядала сесійні питання

Депутатська комісіяНовини
👁 184

Сьогодні, 18 серпня, депутати, які входять до складу постійної комісії з питань землекористування під головуванням Євгена Троцького, заслуховували питання, що планують винести на розгляд чергової сесії міської ради.

Зокрема, розглянули проєкт рішення щодо внесення змін до структури Інспекції з контролю за благоустроєм.

Як зазначає начальник Інспекції з контролю за благоустроєм Олена Мазур, на адресу Інспекції щотижня надходить майже 200 заяв щодо перевірки стану благоустрою. Тому, з метою своєчасного, якісного контролю за дотриманням Правил благоустрою території, виникла необхідність внесення змін до структури установи.

Відповідно до зазначеного проєкту рішення, планують створити 3 сектори з контролю за благоустроєм у Суворовському, Дніпровському та Корабельному районах, а також окремий сектор, що контролюватиме паркування автотранспортних засобів.

Крім цього, члени комісії підтримали проєкт рішення щодо збільшення переліку адміністративних послуг, що надаватимуть у Центрах надання адміністративних послуг.

Начальник відділу адміністративних послуг Лариса Антонова зауважує, що з метою задоволення потреб жителів Херсонської міської територіальної громади в отриманні найпопулярніших адмінпослуг, Департамент адміністративних послуг міськради ініціював збільшення їх кількості до 200.

Нагадуємо, що рішенням міської ради від 20 травня 2021 року № 228 затверджено перелік зі 120 таких послуг.

«Земельна» комісія підтримала ініціативу розширення адміністративних послуг, що надаватимуть херсонцям в ЦНАПі.

Вам також може сподобатися

У Херсоні визначатимуть найсильнішого гирьовика
Камерний оркестр «Гілея» виступатиме перед херсонцями й гостями міста на День Державного Прапора

Новини міста

Головне за місяць

Меню
X
X